Even voorstellen

Marcella87

Nieuwkomer
Hey allemaal,

Ik ben Marcella (28 jaar) en ik help muzikanten hun carrière te professionaliseren. ik heb hier ook een eigen bedrijf in, genaamd Synergy For Music. Ik ben hier puur om kennis te delen. Dus niet voor commercieel gewin. Vanaf 13-jarige leeftijd ging ik al vaak naar concerten toe en die wereld trok me meteen. Ik wilde iets in de muziekindustrie doen, maar ik kan niet zingen of een instrument bespelen. Dus sindsdien heb ik me ontwikkeld over de zakelijke kant van de muziekindustrie in diverse genres. HBO opleiding Artist Management gedaan en vind het altijd leuk om in contact te staan met muzikanten om ze verder vooruit te helpen.

Fijne dag!

Welkom, bijzondere insteek!

Alvast een vraagje, ik bespeel in mijn vrije tijd de Sinus Bas, is deze vrijetijdsbesteding op enigerwijze enigszins te professionaliseren??

Uiteraard ook welkom. Even inhakend,

Welkom, bijzondere insteek!

Alvast een vraagje, ik bespeel in mijn vrije tijd de Sinus Bas, is deze vrijetijdsbesteding op enigerwijze enigszins te professionaliseren??

Knip je haar. Stop met drugs. Kom op tijd.

XOXO

helaas was ik met muziekmaken en het opname proces veel beter dan de zakelijke kant van alles wat met een geluidsopname studio runnen te maken had .. wat resulteerde in een vervroegd beeindigen van een huurcontract van 5 na 3 jaar terwijl ik voor een hoop geld de acoustische verbouwing had overgenomen waar je dus geen zak meer aan had.. het begon allemaal wel erg relaxt en niet zo beladen op de zolder van een oud vervallen landhuis in de bilt waar ik op zolder zoveel herrie kon maken als ik maar wilde. de bruikleen overeenkomst die mijn ouders daarvoor hadden liep helaas af omdat renovatie hoogst noodzakelijk was en wij daar het geld niet voor hadden.. op dat moment bood er net iemand een (lege) stufio aan op een industrie terrein in utrecht die acoustisch was aangepast wat ik toen wel moest overnemen, naast het huurcontract..het bedrijf waar ik het van huurde een decorbouw bedrijf, die dat ook weer van iemand had gehuurd, ging na 3 jaar verhuizen en toen wilde het bedrijf waarvan het pand was daar een showroom van maken.. einde oefening studio dus..ik had gewoon beter moeten informeren wat iedereen daar in de toekomst van plan was.. ik weet wel zeker dat de vorige studiobeheerder waar ik het van had over genomen wist dat dat er aan zat te komen en het nog snel even kwijt wilde raken.. en gelukkig voor hem had ie een sukkel in de vorm van mij gevonden..ik denk er nog aak met weemoed aan terug. vooral de begintijd in dat oude huis waar ik geen huur of niks hoefde te betalen kon ik lekker gaan investeren, in steeds betere opname troep en uiteraard ook flink wat synthesizers ed..ik heb nnog een you tube playlist aangelegd met de wat leukere bandjes en muzikanten die ik nog terug kon vinden.. om de bank terug te betalen van die lening voor die verbouwing moest ik een hoop spullen verkopen digitaal kwam toen net behoorlijk in opmars dus mijn 24 sporen analoge recorder ed kreeg ik bijna niets meer voor terug. alleen die neumann mic ed bleven nog genoeg waard.. maar zo,n lexocon pcm 80 efx module bv was iets van 7000 gulden nieuw, na een jaartje of 5 was het geen 500 euro meer waard.. gelukkig heb ik nog wel een aardige midi setup er aan over gehouden.
https://www.youtube.com/playlist?list=PLqH__MNtgdYzsizQVuglCJZMzOUu7VBF2

Back