• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Soundcraft lx7 II 24 ch ruilen tegen jouw 8 ch mixer?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

pistolenedje

Stamgast
Ik heb een 24 kanaals soundcraft lx7II die niks staat te doen. Onlangs nog alle inputs, faders en potjes laten schoonmaken door een vriendelijk medeforumlid. Alleen de pan potjes moeten nog gedaan. Zelf heb ik het idee dat hij nog niet helemaal 100% in orde is, maar dat dit simpel te fixen is.

Voor mij is 24 kanaals veel te veel aangezien ik al een 16 kanaals mackie heb staan. Ik zoek een 8 (of misschien zelfs 6) kanaals mixertje in goede staat (mackie of soundcraft) om live mee te kunnen performen.

Vandaar dus: mijn 24 kanaals opknapper tegen jouw goed werkende 8 kanaals. De eq is echt bizar vet en het is gewoon een hele dikke tafel. Goeie deal dus!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back