• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te ruil : Mijn Roland MV-8800 <-> jouw MPC-1000

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Rizzo

Volkslid
Vanwege een chronisch ruimtegebrek moet ik mijn geliefde Roland MV-8800 laten gaan. Beest van een machine waar je in feite een gehele productie mee kunt maken.

Hij komt met monitor en muis, het geheugen is uitgebreid naar 512MB en de laatste firmware is geïnstalleerd.
Twee zaken die gemeld moeten worden:
- De 'Value' rotary verspringt vaak wanneer deze naar links wordt gedraaid
- Er zit een soort 'waas' in de hoeken van het schermpje. Dit is (naar mijn mening) niet storend en enkel goed te zien wanneer je er vanuit een bepaalde hoek naar kijkt
Uiteraard heb je van beide zaken geen last wanneer je met een monitor en muis werkt.

Verder zijn de tact switches nog niet heel lang geleden vervangen en werkt het apparaat prima.

Ik zou deze dus graag ruilen voor een MPC-1000 met JJOS (bij voorkeur OS2XL) zodat ik weer wat ruimte heb om andere speeltjes te plaatsen.

Geen idee of het vermelden van een richtprijs verplicht is, maar hierbij dan : 450 euro.

Sorry....de foto's :-)

20160228_112359.jpg

20160228_112454.jpg

De MV-8800 is nog beschikbaar.

Mocht je niet beschikken over een MPC-1000 maar toch interesse hebben... verkopen is ook een optie.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back