MicroTERA vsti

Speciaal voor de MicroTerra heb ik de Keys gekocht, maar ik heb hem nog niet uitgeprobeerd. De Carbon is nu mijn favorite VSTi.

Re: MicroTERA vsti

Origineel geplaatst door NicoNoise

Beiden worden weggegeven bij het duitse blad Keys. En beiden klinken ze best wel leuk

8)

Best wel leuk ??? :confused:
Voor een gratis VSTi klinken ze zeeeerrrr leuk !!!
Dit zijn nog eens leuke dingen....ALs je net wilt beginnen met muziek bijvoorbeeld zijn dit echt hoge kwaliteit plug ins die zeer flexibel zijn (zag alleen geen filter op de MicroTera)
Het is gewoon mogelijk om een goed nummer te maken met alleen maar GRATIS spul!

Re: Re: MicroTERA vsti

Re: Re: MicroTERA vsti

Origineel geplaatst door Kevin
Dit zijn nog eens leuke dingen....ALs je net wilt beginnen met muziek bijvoorbeeld zijn dit echt hoge kwaliteit plug ins die zeer flexibel zijn (zag alleen geen filter op de MicroTera)

Nou, goed dan, ze klinken gewoon goed.
Die MicroTera werkt niet met een filter, maar op een of andere additieve wijze. Ik ben er nog niet achter hoe precies, maar dat middelste knopje "Spectrum" doet wel filterachtige dingen.

Mooi he, dat er zoveel gratis spul is.......

Heeeeel mooi dat het gratis is en ook nog bruikbaar ! :D

Ja ongeloofelijk.

Ja ongeloofelijk.

Origineel geplaatst door Kevin

Ja en als je hier op het forum rond kijkt dan zijn er zoveel links te vinden naar goede plugs. Ben trouwens erg benieuwd naar die Roland a like plug. Ik zit nu op mijn werk en kan dus even niets uitproberen. Ik popel. Vind het altijd ook weer leuk als het blad Interface weer in de winkel ligt. Ook vaak vele gratis plug's. Wacht ik ga even op het net kijken want ik heb verschillende leuke links (heb dus nu even mijn favoriete niet bij de hand). En het is dus echt mogelijk om met al die non-commerciele plugs een mooi nummer te maken. En soms tussen ons gezegt zijn die niet commerciele nog leuker ook.

Ben zo terug.

Groet :doei:

Astro.

Bijvoorbeeld deze.

Bijvoorbeeld deze.

Shit, Ik heb ze dus niet bij de hand en heb mijn sites nodig. Niet dat iemand hier om gevraagt heeft maar deze site is aardig. Zeker voor de pluginzoeker die goed geluid wil. http://www.freeloops.co.uk/vstplug.htm <- absoluut leuk. Er is veel beter dat weet ik maar het is in ieder geval een leuke VST site.

En ze liggen meteen voor het oprapen.

Groet:doei:

Astro.

gisteren dus microTERA voor het eerst gebruikt...VET man! dit is echt een heel goed klinkende plugin, en nog gratis ook! man vooral die ritmische envelopes in combi met een gesyncede delay klinken echt geweldig...vette orgels, knallende bassen maar ook hele mooie evolueren pads enzo.... SUPER!!!!!!

Back