Goedkoop opnameapparaatje

AdDM

Tiroler Knie-schlempfer
Voor mijn 9-jarige neefje met zijn acoustische gitaar. mogelijk iets wat als clip-on werkt zoals de meeste tuners tegenwoordig? Het mag van zijn pa geen i-pad gerelateerde app zijn, dus iets standalone) Kan bij Key music niets vinden gek genoeg. Heeft iemand tips cq de gouden tip?

Alvast bedankt :mega:

Misschien zo'n Tascam meersporenrecorder? Heb zelf goede ervaringen met een DP-008. Op MP zie ik een DR-07 voor 50 euro. Wel vreemd dat de voordehandliggende goedkope oplossing niet mag van pa, ik neem aan dat hij betaalt?

Handheld Recorder van Zoom, Tascam of Roland.
Bij bax staan er meerdere. En evt zo m meersporen inderdaad.
Bij Key Music ook als je zoekt op : recorder.
(blokfluiten negeren : ) )
Maar 100 euro ben je minimaal wel kwijt. En tzt zal het ding aan een pc moeten om opnames over te zetten.

Laatst gewijzigd:
Misschien zo'n Tascam meersporenrecorder? Heb zelf goede ervaringen met een DP-008. Op MP zie ik een DR-07 voor 50 euro. Wel vreemd dat de voordehandliggende goedkope oplossing niet mag van pa, ik neem aan dat hij betaalt?

Ja, pa betaalt. kids doen al zoveel op de ipad dat het een beetje ziekelijke vormen begint aan te nemen, vandaar iets anders. Ik deed het vroeger gewoon met een cassetterecorder met interne mic, maar dat vind pa dan weer niet hip genoeg ofzo. Tsja.

Dank voor de tip, zal es kijken of pa daar enthousiast van wordt.

Dat die kleine noten leert lezen en schrijven. :beard:

Koop hem een looper, kan hij opnemen én freaken. Maar dan heeft hij natuurlijk wel dikke pech als hij gewoon 1 lange partij wil opnemen...Dus misschien toch maar braaf een gewone recorder.

Back