Gezocht: Access Virus TI Snow of TI Desktop

Status
Please reply by conversation.

Myura

Stamgast
Waar het weer heel anders is dan in de rest van NL
Gezocht een Virus ti Snow. Moet technisch en optisch in goede staat zijn, ik heb maximaal € 550,- te besteden. Iemand?

Er mag bij voorkeur ook een ruilvoorstel op mijn Waldorf Blofeld desktop met license SL + extra's worden gedaan welke momenteel te koop staat (http://www.marktplaats.nl/a/muziek-...84ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr), maar dan alleen voor een Virus ti desktop, eveneens in goede staat en met bijbetaling van mijn kant (max. € 475,-).

Ik woon vlakbij Meppel en autorijden vind ik op zich geen probleem, maar het liefst wel een beetje in de buurt.

Groet,
Hans
:doei:

Last edited by a moderator:
Virus TI Desktop

Virus TI Desktop

Omdat de Waldorf Blofeld is verkocht ben ik niet meer op zoek naar een Virus ti Snow.

Om die reden ben ik wel geïnteresseerd in een Virus TI Desktop. Deze moet uiteraard compleet zijn, technisch / optisch in goede staat verkeren en het liefst uit een studio komen waarin niet is gerookt.

Heb je een goede staan waar je niets meer mee doet, dan ik hoor het graag!

Ik heb ongeveer € 750,- te besteden. Bij voorkeur in de omgeving van Drenthe.

Groet,
Hans

Virus TI Snow wederom gevraagd

Virus TI Snow wederom gevraagd

Het voordeel van even moeten wachten is voortschrijdend inzicht... :) Bij Nader inzien sta ik wederom open voor zowel voor een TI Snow als een TI Desktop (wat er eerst komt, zeg maar). De technische / optische staat en overige wensen zoals reeds hierboven beschreven.

De volgende bedragen heb ik ongeveer te besteden.
TI Snow € 550,-
TI Desktop € 750,-

Vanuit België inmiddels een mooi aanbod voor een TI desktop ontvangen (deze hou ik ook zeker in gedachten 8~), maar dat ligt tamelijk ver uit de buurt. Qua afstand, dan ook liever niet verder dan 1,5 à 2,0 uur rijden vanuit Meppel omdat ik de Virus graag even test / beluister voordat ik 'm overneem.

Ik hoor het graag!

Groet,
Hans

Een kleine meevaller gehad, daarom zit er iets meer rek in het budget. Mijn voorkeur gaat nu wel definitief uit naar een TI Desktop.

Heb je een goede TI Desktop staan waar je niets meer mee doet, dan hoor ik het graag! We komen er vast wel uit.

Groet,
Hans

Status
Please reply by conversation.
Back