[Frusti mode on] SPAM !

LeonMols

Lang lid
Ik word de laatste tijd echt moe van al die spam en heb besloten wat resources en tijd hieraan te verspillen...

"Even" ervoor gaan zitten en wat teksten uit die mailtjes door een text to speech engine gehaald.
Muziekje erbij en voila !

Op zich stelt 't niet zo veel voor, volgens mij, het was ook alleen maar een beetje om van de nood een deugd te maken :confused:

't Is gelukkig ook maar een korte track (2:50) dus het kan nooit lang(er dan 2 minuut 50) vervelen.

Te halen via m'n hoompeetsj op http://home.wxs.nl/~lmols

Leon

Italo disco meets Kraftwerk to go new-wave!

Mooie trackje!

Persoonlijk zou ik er iest van breakovergang in een andere toonaard aan toevoegen ergens ,en dan weer opnieuw: pjioeww---pjioeww..... :D

Origineel geplaatst door technomauriesje
Ik had tenminste het zinnetje: "Enlarge your penis NOW by 3 to 4 inches" wel verwacht :frons:

Vreemd, die krijg ik NOOIT :P

Ik denk dat iedereen die last heeft van spam eerst es bij zichzelf te rade moet gaan.
Welke websites bezoek ik, waar geef ik m'n meel-adres allemaal, dat soort dingen.

Ikke zit met 'n hotmeel-account (hoe spam-gevoelig wilt u het hebben), en heb nooit (maar dan ook echt NOOIT) last van spam. Het enige waar m'n meelbox van uitpuilt zijn de (overigens nuttige) meldingen dat er iemand gereplied heeft op dit mooie synthforum.

Gaaf stukje muziek zeg! Inderdaad irritant al die SPAM. Ik krijg elke week wel een mailtje of ik voor 50 dollar DVD's wil branden. Een probleem waar veel mensen mee te kampen hebben. Je idee is origineel. Werk het uit en je kan er misschien een platencontractje mee in de wacht slepen. Stuur het niet op naar Pierre Cartner, want die gaat jouw idee dan coveren.

Inderdaad wat New Wave invloeden. Lekkere swing in het nummer trouwens.

De vocoder is gaaf, maar daardoor is de tekst wat minder goed te verstaan. Het woordje "SPAM" is goed te verstaan.

Groet Erik

Origineel geplaatst door Catalunya

De vocoder is gaaf, maar daardoor is de tekst wat minder goed te verstaan. Het woordje "SPAM" is goed te verstaan.

Groet Erik

Het is GEEN vocoder.... Het is een heel simpel text-to-speech programmaatje (daarom klinkt het wellicht ook af en toe een beetje onduidelijk... kwestie van een beetje tweaken en phonetisch invoeren denk ik, dan gaat word het wel iets beter).

Back