Vinyl en MPC4000

KSUS

The Syncopath
Simpel brouwseltje van gister avond (nacht.. ).
Willekeurige plaat gepakt en wat 1hits gesampled:

https://soundcloud.com/cases-1/from-a-higher-perspective

Nu weer werken, trap er elke keer weer in!

Ha, leuk die feedback. Bedankt, het ging me meer om de mix, ik vind zelf die rides en hats irritant worden en te druk, maar de focus lag niet op de percussie, ik wil voor ik een track maak eerst beter worden in het mixen.

Net begonnen met modular dus dit zal het proces nog verder vertragen...

Modular is zo fucking vet!

De mix klinkt voor mij alsof er een deken overheen ligt....er is weinig punch, laag is niet spannend, mid is slap en hoog is dof.
Weet niet hoe je bron klinkt, maar wellicht de loops eerst strakker maken en dan de rest doen.

Ok, misschien toch wat meer layeren - ik maak met samles altijd gebruik van de lp/bp/hp filters.

Goede feedback, thanks! Ik wil ook wat meerdere setjes (speakers) hebben om op te luisteren, ik mix nu vaak op me headphones en dan af en toe ff luisteren op de srm10b's - maar merk dat het vaak op krk's oid anders klinkt.

Ik weet niet of je wilt layeren, ik gooi zelf breakbeats vaak eerst door mijn Culture Vulture heen, daar komen ze kwa klank heel fijn uit....

Lekker triphopperig :)

Stem samples komen hier alleen niet echt mooi door - beetje teveel op de achtergrond/valt een beetje weg bij de rest.

:biertje:

Goed in elkaar gedraaid en zeker niet te lang (althans vind ik van niet) Op de een of andere manier vind ik de stoffige mix wel lekker... maakt het lekker underground en old school. lekker...

Toch fijn dat ik even de kans heb gekregen om te luisteren. Wat groeft dat lekker weg zeg!

Haha bedankt, kom is langs zou ik zeggen. Het bier staat koud, ik woon om de hoek.

Back