• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Zeer voordelige losse Universal Audio (UAD) plugins!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Future Funk

Ouwe rot
Ik heb door een aparte constructie een aantal plugins over zonder dat ik nog UAD hardware heb. Deze kunnen worden overgenomen, maar daar moet dan wel even een aparte route voor worden genomen. Uitleg volgt hieronder.

De plugins die ik te koop heb zijn met de UAD prijzen erachter:

Studer Multichannel Taperecorder 349 Euro
Ampex Mastering Taperecorder 349 Euro
Lexicon 224 Reverb 349 Euro
EP34 Tape Echo 199 Euro
Fatso Tape Simulator 299 Euro
Moog Multimode Filter 199 Euro
Precision Enhanzer Hz 199 Euro
Roland RE 201 Space Echo Niet meer verkrijgbaar
Helios Type 69 EQ 199 Euro

Bij elkaar bijna 2150 Euro. De prijs die ik ervoor wil hebben is 600 euro. Dat is ruim 70% korting.

Het is eigenlijk heel simpel. Ik kan de plugins alleen 'verkopen' als er hardware aan gekoppeld is.

Er zijn 2 situaties; je hebt al UAD hardware (optie 1) of je hebt nog geen UAD hardware en bent van plan het te gaan kopen (optie 2).

Optie 1; Je hebt al hardware van UAD. In dit geval 'verkoop' je jouw hardware plus je plugins aan mij waardoor ze in mijn account komen. De hardware verlaat je studio niet, het gaat slechts om een administratieve handeling van een mailtje sturen naar UAD. De hardware en plugins staan nu in mijn account en zijn nu 'samengesmolten' met mijn plugins. Vervolgens zetten we de handel weer over en dan heb jij de plugins erbij in jouw account (en je eigen hardware natuurlijk). Het klinkt ingewikkeld, maar dat is het helemaal niet.

Optie 2; Je hebt nog geen UAD hardware maar bent van plan om het te gaan kopen. In dit geval laat je je gekochte hardware door mij registeren. De hardware is dan gekoppeld aan mijn plugins en vervolgens schrijf ik de hardware en plugins over naar jouw nieuw gecreëerde account.

Nogmaals, het is totaal niet ingewikkeld, maar UAD doet moeilijk over het feit dat ik die plugins wil verkopen zonder hardware en dit is de enige manier. Ik probeer hier niet de boel op te lichten. Ik hou van duidelijke communicatie, dus mocht je geïnteresseerd zijn, dan kunnen we dit in overleg met UAD zo regelen. Je kunt dus ook los een goedkoop kaartje kopen en het op die manier doen. Mail voor meer informatie en/of vragen!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back