• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Push Machine Schlagzwerg Eurorack Axiom

xxtommiexx

Nieuwkomer
Wat dingen te koop/ruil ivm overstap euro

Push 1 met stofkap bijna nooit gebruikt met doos. € 260

Machine 1 werkt perfect , alleen software kan ik niet vrijgeven aangezien ik daarmee Komplete crossgrade gekocht heb vandaar €110

M-audio Axiom 25 mkii , werkt perfect alleen eerste rotary encoder is afgebroken. Ligt hier maar zielig te zijn € 35

Euro : ( past niet in me hele ondiepe koffer of overbodig geworden)

Analogue solutions VCO het gaat om degene met Glide en Pwm. Heerlijke sound alleen past dus net niet meer in mijn case. Heb hier 2 van. € 90 per stuk.

Doepfer A-190-2 Zelf niet meer nodig voor mijn setup € 85

Doepfer A-132-3 DVCA past niet meer in mijn case. € 75

Doepfer A-130 VCA € 55

Falubar KIK8 hele mooie 808 kick clone , niet meer nodig voor in mijn setup. €80

Bonusmodule : een diy polivoks filter (niet zelf gebouwd) lijkt alsof ie niet helemaal goed gebouwd is want er komt veeeel herrie uit. In principe werkt hij wel gewoon als filter dus misschien is de polivoks gewoon te noisy voor mijn smaak. €50

MFB Schlagzwerg mooi ding goede staat en zeldzaam hoeft niet persee weg maar stel dat iemand hem zoekt : €499 Of mooie ruil met euro spul.

Arturia microbrute , perfecte staat heb volgens mij de doos ook nog €210
Doe ik het liefste weg in een ruil voor een euro sequencer.

Inruil zeker mogelijk met euro !!
Ik zoek nog :
- Mutable instruments Frames
- Mutable instruments Peaks
- Mutable instruments Shelves
- Make noise Rene
- Noise engineering Basimilus Iteritas
- Intellijel Metropolis
Andere (ondiepe) modules kan je altijd proberen , vooral make noise en mutable instruments.

Prijzen kunnen overlegd worden , vooral bij aankoop meerdere items.

Fotos op aanvraag.

Maschine verkocht !
Analogue solutions vcos verkocht !
Polivoks filter clone verkocht !

Back