S scan Ouwe rot Lid sinds 19 Maart 2002 Berichten 910 Locatie Arnhem 18 mei 2016 #1 Heb als ruil een access virus snow, met bijbetaling van mijn kant natuurlijk. Mis toch de knoppenbak. Roept u maarrrrrrrr!!
Heb als ruil een access virus snow, met bijbetaling van mijn kant natuurlijk. Mis toch de knoppenbak. Roept u maarrrrrrrr!!
S scan Ouwe rot Lid sinds 19 Maart 2002 Berichten 910 Locatie Arnhem 19 juli 2016 #2 Ja hallo! Nog steeds een wens vanuit mijn kant, dus heb je een TI2, maar het is teveel van het goed, maar je wilt toch een ti houden. Pm me dan. Groet!
Ja hallo! Nog steeds een wens vanuit mijn kant, dus heb je een TI2, maar het is teveel van het goed, maar je wilt toch een ti houden. Pm me dan. Groet!
S scan Ouwe rot Lid sinds 19 Maart 2002 Berichten 910 Locatie Arnhem 11 november 2016 #3 Wie O Wie wil ruilen, met bijbetaling van mijn kant! Wil dus een TI2 desktop of keys, heb als ruil een Ti Snow + euro's.
Wie O Wie wil ruilen, met bijbetaling van mijn kant! Wil dus een TI2 desktop of keys, heb als ruil een Ti Snow + euro's.