Knop nieuwe berichten/aanpassing marktplaats

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

154

Lid van de week
Lieve heren mods!

Ooit is er(enigszins tegen mijn wil, eerlijk is eerlijk) voor gekozen de te koop aangeboden topics uit nieuwe berichten te halen. Kan dit alstublieft ook voor marktplaats archief? Dat is namelijk nogal een bulk van de nieuwe berichten nu.

Te koop aangeboden mag van mij nog steeds terug in nieuwe berichten(ben een fan van de marktplaats) maar dat terzijde.

Groet!

De 154

Last edited by a moderator:
Ah, ik snap het al, de troostprijs die ik toen heb ontvangen omdat te koop aangeboden eruit moest is nu stuk, ik heb een aangepaste versie van nieuwe berichten gekregen(de originele. Dat is https://www.synthforum.nl/forums/search.php?do=getnew

Daar zit nu dus archief bij, moet ik dan een eigen exclde gaan verzinnen?

Man ik ben hier te oud voor :(

Ik zou een 'berichten van vandaag' inclusief marktplaats te koop, maar exclusief archief, wel waarderen.

Ja, ik ook. De originele knop nieuwe berichten is https://www.synthforum.nl/forums/search.php?do=getnew maar daar is een exclude bij gestopt ooit om te koop eruit te houden(om mij nog steeds onduidelijke redenen). Het weghalen van die exclude echter geeft mij nu een nieuwe berichten reeks die echt een derde uit marktplaats archief bestaat. En dat is echt nogal teleurstellend.

Als je de tk ads bij de berichten van vandaag laat zien zie je 85% te koop ads en 15% forum berichten. Volgens mij is een forum vooral voor discussie / gesprek en niet primair voor verkoop van goederen. Ik vind het fijn dat die tk ads niet zichtbaar zijn als ik berichten wil lezen, als ik wat wil kopen kijk ik wel wat er te koop is, tot die tijd is dat vrij weinig boeiend. Maar da's enkel mijn mening uiteraard.

(die percentages zuig ik overigens uit mijn duim, ik weet dat dat ten tijde dat het ingevoerd was er erg veel actieve ads waren waardoor de echte topics een beetje ondergesneeuwd raakten. )

Ik vind t prima dat te koop spul niet opduikt bij nwe berichten: cure GAS.
En extra leuk om dan koppig toch die te koop flard op te zoeken... ��

Volgens mij is de marktplaats veruit het populairste onderdeel van het forum, maar dat was niet mijn punt. Het punt is dat ik nu opeens overspoeld wordt met marktplaats archief topics. En daar heeft echt niemand wat aan.

Dank!

En de meeste meuk kom ik prima door hoor, behalve dat archief. Dat trek ik slecht :)

:beard::beard::beard::beard::beard:

Man wat een ongevraagd gedoe allemaal weer zeg, op mn vrije zondag

:beard::beard::beard::beard::beard::beard:

Ja ik had het inmiddels beredeneerd, en dat had ik je eigenlijk ook even moeten melden, maar ik was even te druk met trots zijn op het feit dat ik het zelf had uitgevonden.

:beard::beard::beard::beard:

Excuus dat we hier nog niet eerder op hebben gereageerd. Bij een aantal mods waren de verplaatste ads inderdaad ook zichtbaar in de nieuwe berichten. Op 23 mei is daar (dachten wij) een oplossing voor bedacht. Bij ons is het euvel daarmee verholpen. Kennelijk dus niet bij iedereen. Vervelend.

Zoals Demian terecht aangaf werd "nieuwe berichten" overspoeld door ads. Populair of niet, "De mogelijkheid om goederen / diensten te kopen, ruilen en/of verkopen via Synthforum is een extra dienst voor en door leden en is als zodanig niet het hoofddoel van deze site" (zie FAQ).

Ik zou heel graag willen weten of er meer leden zijn die naar het archief verplaatste ads terug zien komen in "nieuwe berichten".

Voor mij was de oplossing van de jongeheer vcovca afdoende, het weghalen van de te koop aangeboden exclude en dus ouderwetse methode van enkel getnew geeft een resultaat inclusief archief. het toevoegen van de exclude van 88 lost het (uiteraard) op. Het probleem lag dus aan mijn bookmark(of aan dat jullie nieuwe berichten hebben gesloopt :beard::beard::beard: maar die discussie zal nooit opgelost worden :beard::beard::beard: )

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back