Hoeft zeker geen slechte zaak te zijn inderdaad...Ik heb namelijk die Yellow Tools Independence Pro bundle en dat spul is ook overgenomen door Magix ik was ook sceptisch maar dat bleek onterecht.
In mijn oude hok waren namelijk wat spullen verdwenen(kwijt maar denk eerder dat het is gestolen want ik ben behoorlijk zuinig op mijn spullen). Ik had alleen de doos en de usb licenser nog in mijn bezit....Ik heb op Magix een account aangemaakt en ik heb hun vervolgens een mail gestuurd en mijn verhaal uitgelegd.
Ik was bang dat ze moeilijk zouden doen want ik had geen Yellow Tools account maar ik kreeg zonder moeilijk gedoe keurig de 64 bit versie met een nieuwe license toegestuurd, dit terwijl die inpendence dus met een usb licenser werkt, voor hetzelfde geld kon ik dus ook iemand zijn die de boel wou besodemieteren als ik de bundle had verkocht en er een slaatje uit wou slaan). De enige manier waarop ik aan kon tonen dat ik dat niet deed was om met een foto aan te tonen dat ik de gele usb stick nog wel had...Daar hebben ze echter nooit om gevraagd.
Tot op de dag van vandaag ben ik erg blij met die service en die 64 bit update die door hun was uitgebracht doet het ook nog eens prima...Kortom niks om je zorgen over te maken want de support van die gasten is snel en meer dan prima!!