[Hardcore] PDU - The Darkness (BaZzmaze Remix)

BaZzmaze

Steigerend Lid
Zo peeps, hier dan ook ff een nieuwe track van mij.

Made with : Reason 2.5
Prod. time : 2 days
Titel : PDU - The Darkness (BaZzmaze Remix)
Interpret. : BaZzmaze
Style : Hardcore
Format : MPEG 1 Layer 3
Bitrate : 160 kbit
Frequenz : 44100 Hz
Length : 03:45 min
Size : 4.3 MB

PDU - The Darkness (BaZzmaze Remix)

Feedback plz :L

fet!

fet!

Lekkah!!! schijf en juh!:r

na 1:10 is fette lead. zou de cutoff daar niet teveel open zetten, mja dan ga je misschien meer hardstyle toe.
(bedoel net als die lead van reeloop - fuck'n society.)
Maar die lead in begin(1:10 - 1:30), zit zeker snor!

Meerdere soorten kicks, dus andere res, cutoff, hoeveelheid distortie zou ook wel meer varrierent maken.
Dus deepack achtig dan
Als je cubase gebruikt, tjek dan quadrafuzz effect.
Kun je beetje kijken hoe die presets klinken, zul je zonder distortie misschien door het effect moeten halen.

}:|

Hacke Hacke!!!!! stampen STAMPEN !! ZAGEN ZAGEN !!!.......zeker VET

Zeker goede Track en wat Darkxceed zei met kick moet je echt met cutoff en filter af en toe gaan werken...misschien opeens nog een kick erbij ....maar voor de rest goede vette Track.

:dj: :dj: :dj:

Vocal vind ik niet echt goed gekozen omdat deze al gebruikt is in Intellectual killer van The Viper (inclusief remix van Nosferatu vs Endymion)

Kick heb je duidelijk gesampled van DJ D maar het stoort niet echt omdat je hem toch wel een beetje gelayered heb hoor ik..

Verder wel goeie track, klinkt lekker professioneel, maar naar mijn mening is het nog niet 'af'.. ik zou er nog een dikke break ingooien en er flink op losrammen met een nieuwe synth (zoals Nosferatu wel eens doet in zijn meer party-georiënteerde hardcore)

hijs fijn :D

okee,ik heb 'm geluisterd....ff wat opbouwende kritiek :

- als je een kick zoals deze ( met veel mid ) gebruikt,moet ie veel harder in de mix....'t is nu net oftie op de achtergrond meeloopt,maar hij stampt niet...
- de drums klinken errug slap,probeer je snare en clap 's wat te oversturen....
- melodie is leuk,leuke filtertrucjes en zo,maar ondertussen te gewoon.....als je je sounds wat meer layered,wordt het misschien wat krachtiger...en een ander geluid ter afwisseling zou ook niet verkeerd zijn...
- arrangement is standaard maar doeltreffend,toch zou je met wat afwisseling in de kick het geheel wat spannender kunnen maken...

al met al ben je op de goede weg,maar de mix moet echt anders...kick en drums zijn in hardcore zeer belangrijk,zorg in eerste instantie dat die goed doorkomen...

Back