Zo kan het ook

Akikaze

Japans voor 'Herfstwind'
Beste forumleden,

Vorig jaar oktober heb ik op het forum ongezien een :yamaha: Yamaha V-50 gekocht, waarvan helaas de audio-uitgang en de koptelefoonuitgang kapot waren.

De verkoper uit Kerkrade was verrast maar beloofde mij tegemoet te komen in de schade.

Nadat ik eindelijk de V-50 had laten repareren en hem de rekening had gestuurd, maakte hij meteen het geld over.

Zo kan het ook. Ik ben blij dat er zo netjes zaken wordt gedaan. Dat zou heel normaal moeten zijn maar dat is het helaas niet. Daarom een pluim voor het eerlijke forumlid.

Ik doe er ook niet zo moeilijk over op het moment dat ik weet dat ik fout zit. Had een setje speakers verkocht die er zeer goed uit zagen maar die ik niet echt getest had nadat ik ze zelf gekocht had. De koper klaagde dat er eentje niet goed werkte, die heb ik een deel terug gestuurd. Een andere koper had problemen met een CZ-3000 die ik op de post had gestuurd die claimde dat hij niets deed, maar die had ik getest en gefilmd voordat ik hem verstuurde. Ik heb hem wel geholpen met de mogelijke oorzaak (de flatcable) maar helemaal niks aangeboden.

Back