[house/dance] the dentist

Ik kan hier helaas niet downloaden. Maar ik wil weten wat je dacht toen je de titel bedacht?

Ik kan er niks over zeggen :)
Kwalitatief zit het wel goed, amar het is niet mijn ding en ik vind er ook niet echt geen opbouw/climax inzitten...
Na de eerste 3 minuten heb je alles wel gehoord

Origineel geplaatst door 6 trak
ik vind het nummer wel als loik tussendoortje... maar moet wel in de stemming zijn...
lengte/variatie ratio is niet optimaal idd

beetje een doorstamp trackie he

Hij komt ni echt los, Arv.
Veel te lang. De pads klinken wat ongeinspireerd.
Ik denk als je meer met de bas gaat experimenteren (trek die distortion in het algemeen eens wat meer open) en de drums veel vetter maakt (elke klank moet snijen als een mes).

Andere tip: zuip je eens de pleuris en ga 's nachts wat ruiten ingooien ofzo.

Ps: track is op interne speakertjes beluisterd.

Origineel geplaatst door nick nova
Hij komt ni echt los, Arv.
Veel te lang. De pads klinken wat ongeinspireerd.
Ik denk als je meer met de bas gaat experimenteren (trek die distortion in het algemeen eens wat meer open) en de drums veel vetter maakt (elke klank moet snijen als een mes).

Andere tip: zuip je eens de pleuris en ga 's nachts wat ruiten ingooien ofzo.

Ps: track is op interne speakertjes beluisterd.

Jij bent ook nooit is positief over mijn tracks he? :D Loskomen hoeft ie van me voor deze track niet.. Was niet de bedoeling voor dit nummer!

ps, over echte monitors hoor je behoorlijke bass hoor

En wat betreft de pads, het was wel de bedoeling dat het een beetje een deephouse feel moest krijgen..

thnx 4 listening

Deze track heeft wat mij betreft een heel relaxte feel. Lekker basje, ontspannen strings.

Waarom moet iets toch altijd helemaal loskomen. Dit klinkt in mijn oren heel aangenaam. :)

Tuurlijk kan het veel drukker of gevarieerder. Maar juist een beetje doorzeuren op een zelfde thema kan af en toe heel leuk zijn. Doe ik zelf ook wel eens.

Ik vind 'm wel leuk Arv ! 8)

Origineel geplaatst door Niels
Deze track heeft wat mij betreft een heel relaxte feel. Lekker basje, ontspannen strings.

Waarom moet iets toch altijd helemaal loskomen. Dit klinkt in mijn oren heel aangenaam. :)

Tuurlijk kan het veel drukker of gevarieerder. Maar juist een beetje doorzeuren op een zelfde thema kan af en toe heel leuk zijn. Doe ik zelf ook wel eens.

Ik vind 'm wel leuk Arv ! 8)

You're da man! thnx

je vorige track was veel beter; maar dit is toch ook niet slecht.

het begin is zoiets wat ik ook maak, en dan zoiets heb van: naaaah... ut leeft niet, wegermee.

Dus: weg ermee!
(het verschil is dat ik meestal niet verder kom als dit punt :)

vanaf 2:00, begint het allemaal wat lekkerder te lopen, en er zit toch flow in. De strings zijn juist goed!
Rond 3:45 eindigt het thema nét op tijd. Het zou beter zijn na deze break toch ietsje meer funk erbij te gooien. Wel leuk paranoia leadje..

Beetje inkorten helpt ook wel misschien. 7 min vind ik te lang voor dit nr.

Kwa mix klinkt het goed, maar de bassline en kick zitten wel elkaar in de weg (alhoewel dat ook wel weer kan bij dit soort muziek, echt stampen hoeft het niet..)

:dj:

Origineel geplaatst door maxdox
Beetje inkorten helpt ook wel misschien. 7 min vind ik te lang voor dit nr.

Kwa mix klinkt het goed, maar de bassline en kick zitten wel elkaar in de weg (alhoewel dat ook wel weer kan bij dit soort muziek, echt stampen hoeft het niet..)

thnx ook.

Ja, die bass en drum zitten een pietsie elkaar in de weg. Toch heb ik de bassline ge-sidechained. Misschien dat ik jullie wijze raad opvolg en de track:

-kleiner maak
-eerder naar het thema werk

Ik hou van songs waar er een twist in het thema komt, zodat het ineens een heel andere sfeer krijgt.. Misschien dat ik dat nog in deze track verwerk. Who knows

hmmm,dat renamen van die file is gelijk al een - puntje....als ik een track wil luisteren wil ik dat liever gelijk doen,dit motiveerd mensen niet om em te checken (mensen zijn van nature lui... :D)

afijn hier het commentaar...

over de bassline is al gediscuseerd dat zal ik dus niet ook nog eens doen,vind het op zich wel een relaxed nummer,beetje dromerig...,maar de kick mag van mij wel een tijdje wegvallen,oftewel meer climax en een duidelijkere break.
Verder vind ik het wel aardig niet echt speciaal maar goed moet dat altijd?lijkt me niet persee,toch zou ik wat meer logica in de opbouw gooien dat doet een hoop goed...
maar lekker chille track dat is het zekerzzz!

Origineel geplaatst door Confusion-music
hmmm,dat renamen van die file is gelijk al een - puntje....als ik een track wil luisteren wil ik dat liever gelijk doen,dit motiveerd mensen niet om em te checken (mensen zijn van nature lui... :D)

afijn hier het commentaar...

over de bassline is al gediscuseerd dat zal ik dus niet ook nog eens doen,vind het op zich wel een relaxed nummer,beetje dromerig...,maar de kick mag van mij wel een tijdje wegvallen,oftewel meer climax en een duidelijkere break.
Verder vind ik het wel aardig niet echt speciaal maar goed moet dat altijd?lijkt me niet persee,toch zou ik wat meer logica in de opbouw gooien dat doet een hoop goed...
maar lekker chille track dat is het zekerzzz!

inderdaad. ik ga het arrangement wat veranderen, vooral na 4 minuten moet het wel beter afgemaakt worden!

Back