• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop: Neumann U67, uitstekende conditie; geserviced door Andreas Grosser

djivano

Ingeburgerd
Te koop aangeboden:

Mijn Neumann U67 (Slo Promotion Set, Revival Edition). De laatste series 'echte' U67 gemaakt door Neumann in 1992 van originele U67-onderdelen. Dus geen oude parts die aan vervanging toe zijn. Gekocht van voormalige Soetelieve Studio's. Door mij alleen gebruikt in privé homestudio.

Is volledig nagekeken door Andreas Grosser en in perfecte staat verkerend. Daarna voornamelijk in de microfoonkast bewaard.

Voor meer info graag mailen of privéberichtje.

Een hele mooie U67 voor een uitstekende prijs.

Voor serieuze gegadigden is deze microfoon te beluisteren in Maastricht.
Bij voorkeur ophalen, maar ik verzend door heel Europa op verzoek en na betaling.

Vraagprijs 6700€

:okdan:

Attachments

• 3d_1.jpg
    3d_1.jpg
    22,5 KB · Bekeken: 74
  • 3k2_1.jpg
    3k2_1.jpg
    30 KB · Bekeken: 62
  • 3b.jpg
    3b.jpg
    62,6 KB · Bekeken: 64