Ik heb dat Juno 106 statief (specifiek door Roland daarvoor gemaakt) lang om nostalgische redenen bijgehouden maar het staat eigenlijk gewoon in de weg. En ik gebruik het absoluut niet meer, er zijn betere oplossingen tegenwoordig. Het is niet in al te beste staat, tamelijk roestig. Daarom verkoop ik het niet, maar geef het graag weg aan iemand die daar nog enig nuttig gebruik in ziet. Er is dus wel wat werk aan om het terug in mooie staat te brengen. Je kan het wellicht ook gebruiken voor een andere synth, maar de vier gaten bovenaan zijn precies geschikt om de pootjes van een Juno 106 in te zetten. Als niemand het wil gaat het gewoon naar het oud ijzer kerkhof.
Wel op te halen in Haacht, BE.
Wat ik wel verkoop is mijn studiomeubel dat ik bijna 10 jaar geleden zelg in mekaar gestoken heb. Het heeft mij goed gediend maar ook hier past het niet meer in mijn huidige setup. Op de foto zie je waaruit het bestaat:
- Een middenstuk met schuin afgezaagde bovenplaat, op wielen. (kan in hoogte versteld worden)
- Twee zijtorens die je daar tegen kan schuiven.
- Er is ook nog een derde toren, iets minder diep. Heb ik achteraf nog bijgemaakt. Krijg je er ook bij.
Per toren heb je 12HU bovenaan en 15HU onderaan.
De panelen zijn van mdf, maar ik heb die geschilderd op een manier dat het lijkt op vol hout.
Op het tablet en in de torens zijn kabeldoorvoergaten.
Wie een grote auto of een aanhangwagen + 100 eur meebrengt mag ze meenemen :-)
Wel op te halen in Haacht, BE.
Wat ik wel verkoop is mijn studiomeubel dat ik bijna 10 jaar geleden zelg in mekaar gestoken heb. Het heeft mij goed gediend maar ook hier past het niet meer in mijn huidige setup. Op de foto zie je waaruit het bestaat:
- Een middenstuk met schuin afgezaagde bovenplaat, op wielen. (kan in hoogte versteld worden)
- Twee zijtorens die je daar tegen kan schuiven.
- Er is ook nog een derde toren, iets minder diep. Heb ik achteraf nog bijgemaakt. Krijg je er ook bij.
Per toren heb je 12HU bovenaan en 15HU onderaan.
De panelen zijn van mdf, maar ik heb die geschilderd op een manier dat het lijkt op vol hout.
Op het tablet en in de torens zijn kabeldoorvoergaten.
Wie een grote auto of een aanhangwagen + 100 eur meebrengt mag ze meenemen :-)