Gezocht: Yamaha RM1X/Roland MC-505

Status
Please reply by conversation.

LoFiye

Let there be rock!
Ik wil graag eens gaan spelen met een leuke hardware sequencer dus bij deze de vraag of iemand 1 van de bovenstaande apparaten voor een leuke prijs aan me kwijt wil :) Iets wat er op lijkt mag ook!

Een mooie RS7K zou nog mooier zijn, maar dat ligt denk ik buiten het budget. Als iemand een mooi aanbod heeft hoor ik het wel ;)

Thanx voor de reacties so far :) Koediman, ik ben weer aan het twijfelen geslagen :)

Ik kijk nog heel even de kat uit de boom.

Heb nu ook wel zoiets van...doe het goed Dennis en koop nou gewoon een rs7k...of inderdaad zo'n e-mu bak. Die zien er qua specs onwijs uit.

Jammer dat hier niemand zit die 1 van die apparaten heeft zodat ik even kan testen en klooien :( Ik woon in een boerengat :(

Ik kom hier nog ffies op terug zodra ik uit m'n verwarde toestand ben en weet wat echt het beste voor mij is :)

Re: Gezocht: Yamaha RM1X/Roland MC-505

Origineel geplaatst door LoFiye
Ik wil graag eens gaan spelen met een leuke hardware sequencer dus bij deze de vraag of iemand 1 van de bovenstaande apparaten voor een leuke prijs aan me kwijt wil :) Iets wat er op lijkt mag ook!

Ik heb een MC505, helemaal in orde met handleidingen en kabel. Voor 550€ mag je hem hebben.

Status
Please reply by conversation.
Back