Live optreden Rotterdam eo?

bassmaster

Stamgast
Hi,

Omdat ik mezelf steeds verder onderdompel in de modularwereld zou ik graag specifieke
optredens zien.
Ik kom uit de omgeving Rotterdam/Dordrecht.
Een inloopavond oid met gelijkgestemden lijkt me ook leuk.
Dus geen techno dancefeesten maar puur modular stuff.

Cheers

Ik organiseer Bakebrain in Worm (Rotterdam).. dit is wel een dans avondje met djs EN live acts.. niet specifiek modular, maar gewoon wat iedere artiest nodig heeft. Is de afgelopen keren erg gezellig geweest. beetje acid / underground house / techno achtig, vrij kleinschalig, wordt wel gedanst (kan zelfs best wel losgaan) maar is verder niet een hysterische technoclub ofzo ;) Verder doe ik ook zo nu en dan een ambient avond genaamd polyphonic cosmos. Ook dit is met hardware / live sets, dus niet specifiek modular. Aandacht ligt met beide avonden iig op underground muziek en live performances.

De eerste bakebrain is 14 oktober a.s. en de eerste polyphonic cosmos is ergens in December ;)

Oja: mochten er hier nog mensen zijn die een hele toffe acid/italo/idm/techno/rave/dansbare liveset kunnen en willen maken van ongeveer 30 min - max een uur, dan kun je altijd contact met mij opnemen! Dat geldt ook voor de ambient avond (drones/ambient/etc).

Back