Hoeveel platen neemt een DJ mee naar een feest?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

tnk

Newbie
Goed, ze geven hier een paar kaartjes weg voor een feest in Dublin. Om de kaartjes te winnen moet je het meest accurate antwoord geven op de volgende vraag:

"Q: How many records will Dave Clarke bring with him to play Winterparty?"

Het is een groot feest (niet dat dat invloed heeft op het aantal platen maar toch). Aangezien ik totaal geen kennis heb van DJ'ing wou ik jullie op hulp vragen. Hoeveel neemt die mee? 100? 200? 2 platentassen vol? Het is dit feest: http://www.pod.ie/events.html

Thnx alott!

Toen ik op impulz outdoor draaide deed ik een set van 2 uur en had ik 1 platentas bij met ongeveer 70-80 platen....
Was een UDG tas die volledig gevuld was. Maar als ik in 013 draaide had ik meestal een volle koffer bij en daar paste veel meer in. Er is denk ik geen "standaard" antwoord op, meer een gok.....

ik neem altijd 200 CD's mee in een koffer ;)

Thnx alott, ik laat nog weten of ik heb gewonnen! (ik heb 80 doorgegeven)

Volgens mij is Dave Clarke zo'n dj die veel mixtrucjes e.d. uithaalt.....ik heb 'm wel 's zien mixen en hij mixte rap door...dus 30 platen in een uur moet wel lukken dacht ik...

Origineel geplaatst door bambamstudio
ruim 230 uur aan muziek, das een lange set :)

en dan heb ik het nog niet over minstens 2 mapjes met 25 CD's plus nog een 5GB ipod gehad ;)

maarre..... het gaat niet om de lengte van de set, maar om de keuze die je hebt met zoveel muziek..dat is echt geweldig..je kan zo goed inspelen op de dansvloer, en alle kanten op..... i love it..ik zou helemaal niet kunnen DJ'en als ik maar 60 platen mee kon nemen..... dan ontkom je toch niet aan een standaard bijna voorgeprogrammeerde DJ-set?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back