• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop / ruil: Soundcraft LX7II (24 kanaals analoge mixer)

pistolenedje

Stamgast
Gebruikte staat. Onlangs alle potmeters en faders laten fixen/schoonmaken, helaas de panpotjes vergeten dus die moeten nog. Een licht opknappertje dus. Optisch niet moeders mooiste (ook niet de lelijkste) vanwege taperesten e.d. (interesseert mij persoonlijk geen ruk, het geluid en met name de EQ is echt heel vet bij deze mixer).

Vanwege het feit dat er nog een keer naar gekeken moet worden doe ik 'm voor een zacht prijsje weg. Geen tijd en zin om er zelf nog mee bezig te zijn, 24 sporen is sowieso te veel voor wat ik nodig heb ;)

Vraagprijs: 300,-

In het geval van ruilen ben ik in de volgende zaken geinteresseerd:

- volca fm
- monotron delay
- 6 of 8 kanaals mixertje
- gitaar pedalen
- vocoder
- tascam 4 of 8 sporen CASSETTE recorder

Bij interesse: stuur maar een pm.

Back