• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK: DSI Mopho Keys + Tetra

Tom 32

Gepokt en gemazeld
Te koop aangeboden:

DSI Mopho Keys en DSI Tetra.
Beiden zijn optisch en technisch in uitstekende staat, doch vermeld moet worden dat de ‘select’ knop van de Tetra weleens een stapje verspringt.
Ik heb het nooit als bijzonder hinderlijk ervaren, maar voor de volledigheid vemeld ik het.

Beide instrumenten hebben altijd in een rookvrije studio dienst gedaan.
Beide instrumenten worden geleverd met de originele handleidingen en de Mopho tevens met een CompuCap stofhoes.

Mopho Keys: € 350,-
Tetra: € 450,-

Wie ze beiden afneemt betaalt € 750,-

Bij voorkeur af te halen in Zaandam alwaar een en ander ook te zien en te horen is.
Bij eventuele verzending komen de verpakkings- en verzendkosten voor rekening van de koper.

Wat plaatjes van de betreffende exemplaren.

Mopho-keys.jpg

Tetra.jpg

De Mppho is zojuist opgehaald door een enthousiast forumlid, die ik er veel plezier mee wens.

Voor de Tetra is enige belangstelling, maar tot concrete zaken is het nog niet gekomen.

Ook de Tetra is inmiddels opgehaald door een vriendelijk forumlid.

Dit draadje kan derhalve op slot.

:slotje:

Back