Enclave 12u of 6u eurorack case

Status
Please reply by conversation.
G

Guest

Guest
ben echt op zoek naar Enclave 6u of 12u cases, dus niet iets wat er op lijkt

heb een supermooie 3x84 case van lio&linn (meme antenna) om in te ruilen, of 2 x doepfer LC9

maar gewoon euro's kan ook

deze blaas ik even nieuw leven in....

gezocht Enclave 12U (en eventueel 3U)

ik heb intussen ook een aantal modules te ruil, de 3x84 cases, of gewoon cash

bedankt, maar ik zoek echt iets met ook 2 rijen in het deksel en dan het liefst met de enclave coating.

ik heb deze week de volgende case afgerond, deze worden binnenkort ook verkocht via mijn webshop. Mocht je interesse hebben weet je met te vinden..

Getoonde case is uitgevoerd met Intellijel busboards, dit is een speciaal project voor een Amerikaanse klant. Kan de case voor je leveren met Doepfer PSU-3 ipv Intelijel.

Attachments

• IMG_4005.jpg
    IMG_4005.jpg
    72,2 KB · Bekeken: 64
  • IMG_4012.jpg
    IMG_4012.jpg
    57,1 KB · Bekeken: 67
om te beginnen: ziet er echt mooi uit. :okdan::okdan: hoewel ik de coating niet echt goed kan zien op de foto. en die coating is wel een dingetje.
de afwerking binnenin, met metalen zijkanten (van binnenuit geschroefd neem ik aan) is zonder meer mooier en strakker dan de enclave. hier zal 104 niet 104,5 of 105 zijn.

ik weet niet hoe het werkt met de bodem gelijk en de hoge rand om de deksel heen; de modules liggen zo wel vrij diep. (enclave doet dat half-om-half)

dit zijn busboards met voeding en een externe adapter? vind ik eigenlijk mooier dan doepfer. of heeft de 3 voeding van doepfer een heel ander model? (de doepfer voeding zoals ik m ken zou in deze ondiepe kast voor problemen kunnen zorgen denk ik)

ik ga er nog eens goed over nadenken, had eerlijk gezegd ook al overwogen zelf iets te maken op basis van clicks en clocks spul van 126hp breed. kan jij ook breder?

maar zonder meer: mooie case.

edit: je hebt ze van buitenaf vastgeschroefd, de zijprofielen. voor een volgende case zou ik bekijken of het van binnenuit kan, met een kort maar krachtig schroefje met verzonken kop. evt de schroef wat lijm meegeven bij het vastschroeven.

schop voor een 6U Enclave.....

iemand die groter of kleiner wil?
of mooier? (meme antenna)

:slotje: svp

bedankt - ik hou t bij 3U, ga ik gewoon wat afslanken (erica vca, verbos atc, sputnik 5 stage voltage, ajh minimod filter, enz.)

Status
Please reply by conversation.
Back