Soundcraft ghost 24 kanaal

Status
Please reply by conversation.

Jorrit

Ingeburgerd
Soundcraft ghost 24 kanaals gezocht, met of zonder meterbrug beide hartstikke mooi. Graag wel met betere voeding

Ik zou persoonlijk meteen 1 met meterbrug willen. Vroeg of laat wil je eer alsnog 1 bij. Een losse vindt je vrijwel niet want niemand wil hem kwijt, dus dan kun je alsnog een ghost zoeken met meterbrug.

Mocht je de betere voeding vinden, vervang de brugjes voor grotere en de 4 grote condensators voor grotere plus plaats er twee extra bij en je ruisvloer ligt ineens een heel stuk lager. Heb dat destijds met mijne gedaan omdat mijn voeding het begaf en hij toch open moest.

Mocht je er belang bij hebben, wil ik wel opzoeken wat ik er destijds aan vervangen heb. Heb geloof ik alles gedocumenteerd.

Dank voor je replies en tips. Zou die info graag willen hebben, komt ongetwijfeld van pas!

Zoek je de versie met MIDI of maakt dat niet uit? Ik weet wel iemand die binnenkort een 32 kanaals LE versie over heeft.

Ik heb een LE met meterbrug en goede voeding die mogelijk vrijkomt vanwege verhuis en mogelijk net niet voldoende plaats om deze kwijt te geraken in de nieuwe studio :( Keep you posted.

Status
Please reply by conversation.
Back