[TK] Diverse analoge synths + prijsdiscussie

Ik vind Haarlem (de persoon) ook relaxed (zeker nu die gePB`t heeft) ;)

Trouwens in een Roland SvC350 ben ik inmiddels voorzien.

Beter, van de eerste eigenaar in mint condition voor 500 euro

Origineel geplaatst door Haarlem
dit is nou dé plek om het daarover te hebben. Voor en door de liefhebbers.
Helaas ben jij niet een van diegene die dit beslist.... dus nog een maal:

Dat jij dat vind moet jij helemaal zelf weten. Wij van het synthforum hebben geen zin in discussies over prijzen aangezien dit de sfeer op het forum verpest. Dit forum is niet bedoeld voor ver- of inkopen. Dit is echter een extraatje wat wij ook bieden.
Wij van het synthforum bepalen de policy, dus gelieve hier mee ophouden.

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Helaas ben jij niet een van diegene die dit beslist.... dus nog een maal:

Dat jij dat vind moet jij helemaal zelf weten. Wij van het synthforum hebben geen zin in discussies over prijzen aangezien dit de sfeer op het forum verpest. Dit forum is niet bedoeld voor ver- of inkopen. Dit is echter een extraatje wat wij ook bieden.
Wij van het synthforum bepalen de policy, dus gelieve hier mee ophouden.

:bekdicht:

die johnny.
wil je (willen jullie) nou de baas spelen of heb je ook wel oor naar redelijke argumenten? een prijsdiscussie hoeft namelijk de sfeer helemaal niet te verpesten, rare reacties, of achterbakse reacties, via msn, pb of wat dan ook, die verpesten de sfeer. (voor zover iemand de sfeer wil laten vepesten.) ik heb met verschillende mensen hier prima en leuk contact, hoewel ik ook wel eens met ze 'overhoop heb gelegen' over prijzen en andere onzin. het gaat om de inhoud, niet de betrekking, heb ik pas geleerd. dat wil zeggen dat je gewoon eerlijk en open je mening moet (kunnen) geven, zonder iemand dwars te willen zitten omdat je hem misschien niet zo aardig vindt, of omdat hij eerder ruzie heeft gemaakt met iemand die jij wel weer aardig vindt, enz, dat dus niet, maar gewoon omdat je dat denkt te weten, of ergens gezien hebt of zo.
ik vind ook dat sceptic behoorlijk relaxed is, trouwens. nou jij nog.

Origineel geplaatst door Leo

Ik word alleen minder relaxed als mensen mijn naam veranderen van septic naar sceptic (alhoewel ik eigenlijk best wel septisch, eh, sceptisch ben)

:confused:

Natuurlijk luisteren wij ook naar de argumenten alleen vinden wij dat het forum nu niet geschikt is voor deze discussies. NOG niet... We zijn aan een andere oplossing aan het werken, maar die is er nog niet en dus staan wij het niet toe. punt.

Dat deze thread toevallig niet de sfeer verpest wil niet zeggen dat dat overal niet gebeurd. Andere threads zijn minder vriendelijk. Iedereen wil regels en lijnen, maar toch ook weer niet...

Dat ik er eigenlijk al op in ga is eigenlijk al suf, maar goed... zo ben ik.

Origineel geplaatst door Leo
die johnny.
wil je (willen jullie) nou de baas spelen of heb je ook wel oor naar redelijke argumenten? een prijsdiscussie hoeft namelijk de sfeer helemaal niet te verpesten, rare reacties, of achterbakse reacties, via msn, pb of wat dan ook, die verpesten de sfeer. (voor zover iemand de sfeer wil laten vepesten.) ik heb met verschillende mensen hier prima en leuk contact, hoewel ik ook wel eens met ze 'overhoop heb gelegen' over prijzen en andere onzin. het gaat om de inhoud, niet de betrekking, heb ik pas geleerd. dat wil zeggen dat je gewoon eerlijk en open je mening moet (kunnen) geven, zonder iemand dwars te willen zitten omdat je hem misschien niet zo aardig vindt, of omdat hij eerder ruzie heeft gemaakt met iemand die jij wel weer aardig vindt, enz, dat dus niet, maar gewoon omdat je dat denkt te weten, of ergens gezien hebt of zo.

Als je bij iemand een synth gaat kopen en deze persoon vraagt, als je binnen stapt, of je je schoenen uit wilt doen. Ga je dan ook een hele discussie aan over het feit dat je schoenen niet vies zijn en heus geen krassen achterlaten op het parket? Je kunt natuurlijk ook gewoon doorlopen naar binnen....schijt aan wat ze vragen. Jij vindt toch dat het moet kunnen. :stupid

Origineel geplaatst door OnAcid
Als je bij iemand een synth gaat kopen en deze persoon vraagt, als je binnen stapt, of je je schoenen uit wilt doen. Ga je dan ook een hele discussie aan over het feit dat je schoenen niet vies zijn en heus geen krassen achterlaten op het parket? Je kunt natuurlijk ook gewoon doorlopen naar binnen....schijt aan wat ze vragen. Jij vindt toch dat het moet kunnen. :stupid
Ja, nee, dat is een vergelijking. Kijk, prima dat er blijkbaar een policy is tegen prijs op- en aanmerkingen, ik ben hier tenslotte te gast, maar hou het dan ook gewoon strak. Verwijder dan opmerkingen, of laat uberhaupt niemand anders posten dan de topicstarter ofzo, ben je gelijk van gelul af.

Ik heb zelf zoiets, het is een forum, als je wilt cashen, pleur je troep dan maar op MP of 3dehands en kijk of er iemand in trapt. Ja maar, dit is een forum, en dit is alleen een extraatja. Nou, precies, daarom. Omdat het een forum is. Dat is nou juist de lol, hier kan gepost worden. Op verkoopsites kan dat niet, veel te statisch. Hier komen leden met bijval, wordt de prijs misschien wat gecorrigeerd en wordt er een karrevracht aan info bijgedragen. Omdat er gepost kan worden! Ik snap ook niet waarom het sfeerverziekend is als iemand gewoon wat prijsjes vermeld, maar goed...

Ik ben persoonlijk een voorstander van zoveel mogelijk onderbouwde opmerkingen. Als er een linkje oid bij wordt geplaatst dan is er ook geen gelul mogelijk. Niet van die reacties van, ik zie zo voor veel minder langskomen en dat soort dingen.

Ik ben de eerste om de policy te respecteren, maar verwijder dan ook al het gelul, niet hier en daar, en laat alleen de topicstarter psoten. Interessante extra info als plaatjes e.d. gaan dan maar via pb naar de topicstarter. Einde dusicussie, toch?

Back