Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Helaas ben jij niet een van diegene die dit beslist.... dus nog een maal:Origineel geplaatst door Haarlem
dit is nou dé plek om het daarover te hebben. Voor en door de liefhebbers.
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Helaas ben jij niet een van diegene die dit beslist.... dus nog een maal:
Dat jij dat vind moet jij helemaal zelf weten. Wij van het synthforum hebben geen zin in discussies over prijzen aangezien dit de sfeer op het forum verpest. Dit forum is niet bedoeld voor ver- of inkopen. Dit is echter een extraatje wat wij ook bieden.
Wij van het synthforum bepalen de policy, dus gelieve hier mee ophouden.

Origineel geplaatst door Leo
ik vind ook dat sceptic behoorlijk relaxed is, trouwens. nou jij nog.
Origineel geplaatst door Leo
die johnny.
wil je (willen jullie) nou de baas spelen of heb je ook wel oor naar redelijke argumenten? een prijsdiscussie hoeft namelijk de sfeer helemaal niet te verpesten, rare reacties, of achterbakse reacties, via msn, pb of wat dan ook, die verpesten de sfeer. (voor zover iemand de sfeer wil laten vepesten.) ik heb met verschillende mensen hier prima en leuk contact, hoewel ik ook wel eens met ze 'overhoop heb gelegen' over prijzen en andere onzin. het gaat om de inhoud, niet de betrekking, heb ik pas geleerd. dat wil zeggen dat je gewoon eerlijk en open je mening moet (kunnen) geven, zonder iemand dwars te willen zitten omdat je hem misschien niet zo aardig vindt, of omdat hij eerder ruzie heeft gemaakt met iemand die jij wel weer aardig vindt, enz, dat dus niet, maar gewoon omdat je dat denkt te weten, of ergens gezien hebt of zo.
ik vind ook dat sceptic behoorlijk relaxed is, trouwens. nou jij nog.

Ja, nee, dat is een vergelijking. Kijk, prima dat er blijkbaar een policy is tegen prijs op- en aanmerkingen, ik ben hier tenslotte te gast, maar hou het dan ook gewoon strak. Verwijder dan opmerkingen, of laat uberhaupt niemand anders posten dan de topicstarter ofzo, ben je gelijk van gelul af.Origineel geplaatst door OnAcid
Als je bij iemand een synth gaat kopen en deze persoon vraagt, als je binnen stapt, of je je schoenen uit wilt doen. Ga je dan ook een hele discussie aan over het feit dat je schoenen niet vies zijn en heus geen krassen achterlaten op het parket? Je kunt natuurlijk ook gewoon doorlopen naar binnen....schijt aan wat ze vragen. Jij vindt toch dat het moet kunnen.![]()