OhPeeCee
Nieuwkomer
Te koop Motif XF, 61 toetsen.
Motif is uitgebreid met 2x 1024Mb expansion card. Stick met waves ed. Volledig uitgeprint manual (dikke ordners). Fire wire board, ideaal als je met een mac werkt.
Voor de versterking 2 monitoren van KRK, KRK8.
Prijzen:
Motif Basic 1500
1024 Mb expansie 175
1024 Mb expansie 175
Fire wire card FWE 16 250
KRK8 set 350
Totaal 2450 euro
Alles in een koop 2250 euro.
Motif XF heeft alleen thuis dienst gedaan, bij een niet roker. Systeem is werkend te zien. De synth moet opgehaald worden, de monitoren moeten opgehaald worden.
Expansie boards en de FWE 16 kan ik opsturen nadat het verlangde bedrag op mijn rekening is bijgeschreven. Twee DVD's van Bert Smorenburg komen er ook nog bij.
Over firewire kabels valt te praten.
Minder vragen heeft geen nut. Meer aanbieden mag altijd.
Foto's kan je op de google vinden.
Ik woon in Middelburg, ben vanaf 28 september elke dag bereikbaar. Dus als je een afspraak wil maken, na 28 september altijd mogelijk.
OhPeeCee
Motif is uitgebreid met 2x 1024Mb expansion card. Stick met waves ed. Volledig uitgeprint manual (dikke ordners). Fire wire board, ideaal als je met een mac werkt.
Voor de versterking 2 monitoren van KRK, KRK8.
Prijzen:
Motif Basic 1500
1024 Mb expansie 175
1024 Mb expansie 175
Fire wire card FWE 16 250
KRK8 set 350
Totaal 2450 euro
Alles in een koop 2250 euro.
Motif XF heeft alleen thuis dienst gedaan, bij een niet roker. Systeem is werkend te zien. De synth moet opgehaald worden, de monitoren moeten opgehaald worden.
Expansie boards en de FWE 16 kan ik opsturen nadat het verlangde bedrag op mijn rekening is bijgeschreven. Twee DVD's van Bert Smorenburg komen er ook nog bij.
Over firewire kabels valt te praten.
Minder vragen heeft geen nut. Meer aanbieden mag altijd.
Foto's kan je op de google vinden.
Ik woon in Middelburg, ben vanaf 28 september elke dag bereikbaar. Dus als je een afspraak wil maken, na 28 september altijd mogelijk.
OhPeeCee