rs7k met ingebouwde micromodular

Boost303

Mono-Amine
Wat ik nou weer kreeg in mijn mailbox. Het is echt waar. Een calvia micromodulair ingebouwd in een rs7000. Kikke hoor

rs-nord6.jpg

rs-nord1.jpg

rs-nord2.jpg

En de uitleg:

Note: the Micromodular is powered directly from the RS7000's power
supply. For this project, I purchased 4 10k potentiometers, 3
buttons, and 2 7-segment LED displays, which all came to about $15.
It took me a few days to put it all together. The hardest part was
using a hacksaw to cut the mounting plate (shown in the 4th pic) and
drilling the holes for the pot's and LED.

Da's wel een hele rare expansiemodule!

Maar wel zonde om twee goede instrumenten op te offeren voor dit gebruikersgemak.

Dat weet ik nog net zo niet.. je hebt voor editen toch weer die PC nodig bij de Micromod.. dat stelt toch een stel eisen aan live-gebruik (goede voorbereiding : complete patchdumps in de RS archiveren of schootdoos meesleuren).

Ik denk dat ik 't zelf nuttiger zou hebben gevonden als je er een typische romplerbak in had gekeild waar het editen toch minder uitnodigend voor is (E-mu?). Ach ja, je moet 't maar durven en die gast zal er toch wel z'n redenen voor gehad hebben. Respect voor z'n modskills, maar ik zou 't zelf niet doen.

Haha, lache man. Op zich leuk idee, maar wat al gezegd is, ik zou het niet durven! Toch voor mij iets te duur beestje om in te gaan boren..

idee: RS7000+tr606?? :D :D (voor de ultieme electro bak!)

Arv

tja ik neem aan dat ie dat doet voorals ie live gaat? dat ie maar een ding hoeft mee tenemen? dan is het wel handig. maar toch ook wel zonde

Back