• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Octatrack, Virus TI2 Desktop, Machinedrum, Motu Traveler, Kaosspad

Phontaq

+---O---+
Ik heb besloten om onderstaande apparaten te koop te zetten omdat ik de laatste tijd helaas zeer weinig muziek heb gemaakt. Dan maar forumleden blij maken!

---

Elektron Octatrack DPS-1 @ 1100 euro
In nieuwstaat, vrijwel niet gebruikt en altijd binnen gestaan in een rookvrije ruimte. Wordt geleverd met handleiding, kabels, geheugenkaartje, voeding en originele doos.

Access Virus TI2 Desktop @ 1200 euro
In nieuwstaat, niet veel gebruikt en altijd binnen gestaan in een rookvrije ruimte. Wordt geleverd met handleiding, kabels, voeding en originele doos (zonder inlay).

Elektron Machinedrum SPS-1 MKI @ 500 euro
Mijn trouwe drum computer waarvan ik veel plezier heb gehad. Altijd binnen gestaan in een rookvrije ruimte en optisch en technisch nog helemaal in orde. Wordt geleverd met voeding en handleiding.

Motu Traveler @ 250 euro
Degelijk en betrouwbaar opname-rack dat mij nog nooit in de steek gelaten heeft. Ideaal voor onderweg wegens zijn bus-powered voeding. Heeft lichte gebruikssporen van in- en uitschroeven in een 19-rack, maar technisch nog helemaal in orde. Wordt geleverd met handleiding, firewire-kabel en installatie-dvd.

Korg Kaosspad 2 @ 75 euro
Leuke straightforward effectbak, lekker robuust gebouwd. Af en toe buiten de deur geweest, maar nauwelijks gebruikssporen zichtbaar. Wordt geleverd met voeding en handleiding.

Van alles ben ik de eerste eigenaar en op te halen in Den Haag!

Zo hoppa, alles in prijs verlaagd om het weekend te vieren!

Elektron Octatrack DPS-1 @ 1000 euro
Access Virus TI2 Desktop @ 1100 euro
Elektron Machinedrum SPS-1 MKI @ 450 euro
Motu Traveler @ 200 euro
Korg Kaosspad 2 @ 60 euro

Wie o wie?

De Octatrack is verkocht! \o/

Nog over:
Access Virus TI2 Desktop @ 1100 euro
Motu Traveler @ 200 euro

Wie o wie heeft interesse in deze robuuste werkpaarden?

Back