Pimpampeter
Muziekfabriek
Hi!
Ik sta op het punt om mn setup om te gaan zetten naar een Dante audioverbinding. Voor Lynx Aurora's zijn de kaarten binnenkort verkrijgbaar, en het scheelt een berg bekabeling en schijnt ZEER hufterproof te zijn.
Nu vroeg ik me af of iemand bevindingen heeft met een Dante systeem en Cubase 7.5/8/8.5. Ik geloof namelijk blind in de werking van Dante, maar vraag me af of Cubase ook zo foolproof werkt met Dante.
Heb je er ervaring mee? Deel m svp!
Ik sta op het punt om mn setup om te gaan zetten naar een Dante audioverbinding. Voor Lynx Aurora's zijn de kaarten binnenkort verkrijgbaar, en het scheelt een berg bekabeling en schijnt ZEER hufterproof te zijn.
Nu vroeg ik me af of iemand bevindingen heeft met een Dante systeem en Cubase 7.5/8/8.5. Ik geloof namelijk blind in de werking van Dante, maar vraag me af of Cubase ook zo foolproof werkt met Dante.
Heb je er ervaring mee? Deel m svp!
Bij 96kHz en een buffer van 128 samples heb ik 3,6ms roundtrip latency (1,8ms output). Wat nog leuker is is de extreem lage latency als je een I/O utility gebruikt, slechts 16 samples delay om het signaal via RedNet naar buiten en weer in de DAW te krijgen
Ik heb dit systeem nu een half jaar en nog niet één glitch gehad, het werkt tot nu toe helemaal feilloos.