• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland TR-8 incl 7x7 expansion

RetrowX

Stamgast
Hoi!

Wegens een switch in setup bied ik het volgende te koop aan:

Roland TR8 met 7x7 expansion, nieuwstaat met originele doos & een jaar garantie -> €425

Korg Electribe ESX1 SD, heeft een kras rechtsonder op de unit maar ziet er verder goed uit en functioneert/klinkt nog 100% perfect. Komt met originele doos en handleiding!! -> €400

En met pijn in het hart... =(

Frostwave the Resonator - Echt een gewéldig klinkende en aardig zeldzame MS20 filter clone. Met een beetje Google werk weet je genoeg. Ik heb er lang over moeten nadenken om hem in de verkoop te zetten maar hij wordt enigszins overbodig in m'n nieuwe setup en ik heb het geld nodig -> €350

:mexico:

Heb besloten de Frostwave voorlopig toch even te houden, ben toch wat te gehecht aan dat ding...

Daarvoor in de plaats komt:

Arturia Beatstep Pro, spreekt voor zich. Helaas heb ik nooit de clock out/groundloop kabels meegeleverd gekregen toen ik hem kocht - de midi in/out kabels en originele doos zitten er wel gewoon bij. Daarom een tientje korting -> €190

Beatstep is verkocht!

TR8 en ESX wel interesse maar niks concreets nog.

Prijs update:

TR8 -> €400

Korg ESX -> €375

Last edited by a moderator:
Up up!

€325 voor de TR8, €75 voor de expansion = €400 -> top prijs toch?!

ESX ook nog beschikbaar. Wie maakt me los?

Back