• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

VINTAGE SYNTHS TE KOOP OF TE RUIL

Jason Basson

Nieuwkomer
Hallo, ik verkoop een Jen Synthetone Sx-1000 (Eur 600), Roland Rs-202 (Eur 650), Yamaha CS-01 met midi-in (Eur 350), Akai CD3000XL+scsi-kabel+externe cd-drive (Eur 200) en een Siel Orchestra (Eur 300). Tegelijkertijd zoek ik ook een Moog-synth om te ruilen.Ik heb dus mijn synths die ik verkoop + voor een grote Moog zet ik ook mijn Roland synthesizer Model 101 in, en een Oberheim OB-12. In mijn collectie ontbreken ook nog de merken Clavia en Novation. Dus ik heb ook interesse in een synth van deze 2 vernoemde merken. Ik ben woonachtig in Gent(Oost-Vlaanderen) en kan ook afspreken in Antwerpen( met mensen uit Nederland) of Brussel ( ik werk in Brussel ). Ik kijk nu uit naar voornamelijk jullie ruilvoorstellen. Groeten Luc aka Jason Basson:doei:

Graag een mail naar mijn e-mailadres met uw ruilvoorstellen: jasonbasson@hotmail.com

Thanx! Greetz!

Last edited by a moderator:
Update! De Siel Orchestra is verkocht en de Roland synthesizer Model 101 heb ik ook niet meer door een ruil. Ter info. Hierdoor heb ik ook een Clavia Rack 2 verkregen. Een Clavia zoek ik dus niet meer. Ik heb ook een Roland RS-09 die ik verkoop (450Eu), maar die staat gereserveerd tot 18/10. Groeten Luc

Back