Emu Esi32 geheugen

Status
Please reply by conversation.
mocht je er hier gene vinden, voor weinig vind je ze in retro-mac middens of gewoon ebay
mijn esi is zelf gevoegd met rams van een kapotte ouwe mac dat ik had

Ik twijfel daar ook aan eigenlijk.. :)

Heb nog even gezocht in mijn spullen. Had een hele stapel uit 386/486's bewaard.. dacht dat daar ook 30 pins in gingen maar tot nu toe nog niets kunnen vinden en weet ook niet meer of het hetzelfde type was. Ik vond nog wel Atari geheugen :D

Ik weet niet wat de capaciteit daarvan was maar 'k dacht dat het hooguit 'n paar MB's per bankje was. :)

Of ze in 486 zaten betwijfel ik. 286-386 wel. Heb nog hele zak van die simms. Moeten wel een paar 16 MB in zitten. Kan ze niet testen,. Heb nog wel ergens een 486 bord en had een adapter van 72 pins naar 4 keer 32 Pins. Die 32 pin konden later ook als uitbreiding in geluidskaarten of videokaarten.

Zou gewoon kijken voor half rotte ESI32 met leuke opties. :)

heb net eens gekeken in mn lade met SIMMs maar niets die aan je eisen voldoet..
ik kan nog steeds aanraden om het eens op een mac forum te vragen, zoals macfreak.nl. is een pak makkelijker dan iets van ebay te kopen en je zal er waarschijnlijk veel minder geld aan kwijt zijn.

los daarvan, als ik gewoon op ebay.com "16MB 30 pin SIMM 70ns" ingeef heb ik zat veel resultaten..

Status
Please reply by conversation.
Back