• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

eurorack Erica Verbos Sputnik Modular Mutable Instruments

G

Guest

Guest
Erica Pico EG en VCA

mooie set op 6hp!

uitgebreide envelope generator, met lfo/loop functie, schakelen tussen lin/exp en short/long te regelen - eigenlijk niet te gleuven - zo veel (goede) functionaliteit op 3hp

dual vca - werkt gewoon prima, 2 vca's (input 1 genormaliseerd naar 2) ook op 3hp, die goed presteren

setje in absolute nieuwstaat, compleet en origineel in de verpakking - samen voor €135 !
(echgt gewoon nieuw en kost normaal 180)

Sputnik modular Selector

uitgebreide sequence (en nog veel meer uiteraard) selector, trig en reset via input of schakelaar, 4 inputs, up/down/rnd, inverted output - bijna nieuw, in de originele verpakking €105
(kost normaal 160, dus wilde hem voor 120 (-25%) aanbieden, maar ik zag net ineens dat er 1 moertje ontbreekt. heeft geen enkele invloed, maar voor het mooi zou er wel eentje opgezet mogen worden. ik heb nog niet gezocht of ik zoiets heb.zit allemaal zo stevig als wat, niks aan de hand - zie foto - maar daarom dus nog eens 15 eraf.

waarschijnlijk doe ik ook nog een Erica black vca weg en een Verbos amp/tone control, als ik de ruimte echt voor iets anders nodig heb. maar dat komt later.

en interesse in een Enclave 6U als inruil ! uiteraard betaal ik bij ;)

Attachments

• SAM_3172.jpg
    SAM_3172.jpg
    59,7 KB · Bekeken: 77
  • SAM_3175.jpg
    SAM_3175.jpg
    59,1 KB · Bekeken: 67
  • SAM_3176.jpg
    SAM_3176.jpg
    55,5 KB · Bekeken: 65
  • SAM_3178.jpg
    SAM_3178.jpg
    71,5 KB · Bekeken: 72
  • SAM_3179.jpg
    SAM_3179.jpg
    61,2 KB · Bekeken: 69
nog een foto, wie wil nou niet even de dichte doos zien?!

Attachments

• SAM_3180.jpg
    SAM_3180.jpg
    36,7 KB · Bekeken: 70
shit, vergat nog: Mutable Instruments Links (onmisbare utility - mix, buffered multi, 3 naar 1 input)
quasi nieuw in originele verpakking €50

update:
Kinks verkocht

komt bij:

AJH Minimod black series Transistor Ladder filter, 100% als nieuw in originele verpakking €220
Verbos Amp + Tone control, als nieuw en compleet in originele verpakking €270
Erica Black VCA, 100% als nieuw, maar zonder doosje €135
Sputnik Modular 5 Stage voltage source, als nieuw in originele verpakking €300

was nog
Sputnik Modular selector, in doosje €105
Erica Pico dual vca en EG samen voor €135, als nieuw in originele verpakking - ook los te koop
bij de Pico's doe ik een setje van 5 Erica patchkabels

Attachments

• ajh1.jpg
    ajh1.jpg
    62,8 KB · Bekeken: 66
  • atc1.jpg
    atc1.jpg
    66,4 KB · Bekeken: 67
  • sputnik5step.jpg
    sputnik5step.jpg
    69,6 KB · Bekeken: 68
  • vca.jpg