heeft iemand deze (intellijel / sputnik) knoppen?

G

Guest

Guest
https://www.thonk.co.uk/shop/intellijel-style-knobs/

bij Thonk nu even uitverkocht maar volgens mij best veel in gebruik bij zelfbouwers

heeft iemand er toevallig 11 voor mij te koop (de kleine, zonder kapje, of evt met blauwe kapjes) ??

kan ook op de wachtlijst, maar dan wil ik weer niet t risico lopen dat dan net de kapjes op zijn, of die ene grote knop die ik ook zoek, waardoor de toch al relatief hoge verzendkosten dubbel of driedubbel uitpakken

dus als iemand me kan helpen, heel graag - en anders ga ik maar voor stukjes en beetjes

nu nog 5 te gaan. (bedankt)

heeft iemand misschien nog 5 (of meer, als dat helpt) van deze kleine intellijel knoppen in de aanbieding? (14,8mm of zo - dus niet de grotere variant van 18mm)

ik heb een hoop d-as 3mm knoppen die erg op die kleine intellijel lijken (ze zijn ietsje hoger, 18.5mm hoog, 14.5mm diameter op de basis.

ik heb ook 4 (echte) grote intellijel knoppen.

en ook veel knoppen die erg op die grote intellijel lijken (iets hoger, met meer gripvakjes)
d-as (maar threaded 6mm past ook)

pm voor info en foto's

bedankt Lab, maar als ik het goed begrijp gaan die niet passen op de assen.
en bovendien zoek ik ze om gelijkvormigheid te krijgen, dus ik wil echt graag juist die knoppen als bij Thonk.

Ali...... ik heb ooit wel eens een poging of 2 gewaagd er iets te vinden en ik begreep er weinig van. ik kreeg resultaten zat, het kostte allemaal bijna niks, maar je moest er wel 10.000 van kopen. en er zou pas geproduceerd worden na de order.
eerlijk gezegd denk ik dat Ali boven mijn pet gaat. ik ben er te oud voor misschien?! maar weet je wat, ik zal nog eens voorzichtig kijken ;)

poging gewaagd, zojuist 1.000 badkamerdeurknoppen gekocht in diverse 'edelsteen' uitvoeringen.

Back