HD of ZIP voor Akai s-1100

Status
Please reply by conversation.
Ja idd. Koedi, heb daar ook al intensief zitten neuzen, en ik heb er iemand gevonden die in de buurt woont, zijn externe optical drive met 2 disks weg doet... per disk 2 kanten, 500 zoveel Mb per kant... met 50 pins aansluiting.

Lijkt me DE oplossing... in mijn ex A3000 zat ook een harde schijf, en die had ik ook pas na 2 jaar voor 500 Mb gevuld.

Of is optical drive geen goed systeem?

Okay, er zitten zelfs 4 disks bij, dus heb ik 4 Gig, en ik maar uit dit internet extract (gevonden bovenaan een studio gearlist) op dat de combo "s-1100 - optical drive" een goeie is, ook in staat HD recording te doen:

"
Akai S1100 (with 16mb RAM and 24mins HD recording).
Akai S1000 (with 8mb RAM).
-both connected to :
128 mb removable optical drive,
Apple-300 CD ROM drive.
"

Allright! Ik geloof dat ik eruit ben.
Kan ik eindelijk on de geng ermee.

zip en hd

zip en hd

ik heb hier nog een zip 100mb en een 500mb hd staan, alle twee in een mooie beige uitvoering, past goed bij je AKAI stuff.... met een kabel en active terminator..... voor 75,= met zn tweeen.........ofzoiets

Ik zag je aanbieding ja....
maar hier kan een slotje op, ik heb gisteren voor 30 euro een optical drive op de kop getikt met 4 schijven...

It works fine.... moet alleen nog weten hoe ik de SCSI ID kan opslaan, moet nu elke keer met het handje de ID veranderen, want de akai default daar kan ik die drive niet op instellen...

:slotje:

Status
Please reply by conversation.
Back