• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Mono Lancet, KMI Quneo, KMI K-Board, Launchpad MK2, Faderfox PC4, ProCo RAT, Echo AF8

Mark Buning

Fader from Borneo
Mono Lancet, KMI Quneo, KMI K-Board, Launchpad MK2, Faderfox PC4, ProCo RAT, Echo AF8

In verband met wat aanpassingen in de studio mogen de volgende spulletjes naar een nieuwe eigenaar :)

Vermona Mono Lancet: Heerlijk desktop monosynthje, nieuwstaat € 300

Keith McMillen Quneo: Onverwoestbare, naar eigen gelang in te delen control surface, nieuwstaat € 150,00

Keith McMillen K-Board: Niet kapot te krijgen keyboardje, uitermate handig voor de reislustige producert en artiest, nieuw € 50

Launchpad MK2: Hoeven we verder geen worden vuil aan te maken, nieuw € 135

Faderfox PC4: 24!! midi-pots van topkwaliteit, nieuw € 140

ProCo RAT: Goor distortion gitaarpedaal, heerlijk op acid geluiden, perfect werkende staat € 45

Echo Audiofire 8: In perfect werkende staat, top interface maar gezien ik momenteel enkel laptops in gebruik heb, is firewire niet meer de meest praktische aansluiting. Mag weg voor € 200,00

Te bekijken,testen en af te halen in Rotterdam. Verzenden kan ook, verzendkosten voor de koper....

Komt bij...

Boss DD-2 delay pedaal: Dit is het veel gezochte originele digitale delay pedaal van Boss, begin jaren 80 in Japan gefabriceerd. De kenners weten waarom dit zeer warm klinkende pedaal zo geliefd is. Zowel technisch als optisch in zeer mooie staat verkerend. Gaat weg ivm overvloed aan vintage pedalen hier. Ik zet hem ook op marktplaats, maar de synthforum prijs is wat schappelijker. Mag weg voor € 175,00

Te bekijken,testen en af te halen in Rotterdam. Verzenden kan ook, verzendkosten voor de koper....

Nog altijd in de aanbieding!

Keith McMillen Quneo: Onverwoestbare, naar eigen gelang in te delen control surface, nieuwstaat € 150,00

Launchpad MK2: Hoeven we verder geen worden vuil aan te maken, nieuw € 135

Echo Audiofire 8: In perfect werkende staat, top interface maar gezien ik momenteel enkel laptops in gebruik heb, is firewire niet meer de meest praktische aansluiting. Mag weg voor € 200,00

Boss DD-2 delay pedaal: Dit is het veel gezochte originele digitale delay pedaal van Boss, begin jaren 80 in Japan gefabriceerd. De kenners weten waarom dit zeer warm klinkende pedaal zo geliefd is. Zowel technisch als optisch in zeer mooie staat verkerend. Mag weg voor € 175,00

Last edited by a moderator:
Nog altijd in de aanbieding!

Echo Audiofire 8:
In perfect werkende staat, top interface maar gezien ik momenteel enkel laptops in gebruik heb, is firewire niet meer de meest praktische aansluiting. Mag weg voor € 200,00

Quneo verkocht!!!!

Enkel nog over...
Echo Audiofire 8: In perfect werkende staat, top interface maar gezien ik momenteel enkel laptops in gebruik heb, is firewire niet meer de meest praktische aansluiting. Mag weg voor € 175,00

Back