CRNA RUZA 15 November

kratarknathrak

All hail the dark lord!
Gezien het feit dat de liefhebbers van de donkere electronica hier ook rondhangen, even deze aankondiging:

Zaterdag 15 November is het weeral tijd voor een editie van Crna Ruza, voor al uw gezellig gothic, neofolk, electro en wat-dies-nog-meer-zij vertier. Twee "zalen!"

Insigniazaal:

Neofolk,Avant-garde, Ritual, Martial, Military, darkambient

DJ's: [VLRK] & XLII

Grote zaal:

EBM, Industrial, Powernoise, Synthpop, Futurepop, Rhytmnic industrial

DJ's: HIROSHIMA & KRAT

Open vanaf 23:00, en we gaan door tot 7:00 uur, als de eerste treinen weer rijden. Verder doet Crudelia nog een speciale show, en wellicht staat Oddy er ook met haar sieraden, maar dat weet ik niet zeker, maar als dat zo is, zal zij dat zeker even laten weten. En dan nu de logistieke details:

Crna Ruza
De Fabriek
Jan Sybrandsteeg 12
Zaandam

Entree: 5 euro

site Crna Ruza:
http://www.industrialnation.nl/crnaruza

Komt allen!

Dat is toch Filmhuis De Fabriek? Coole tent wel, afgelopen weekend voor het eerst geweest (om een optreden te doen.) Maar ik vraag me af hoe jullie die 2 zalen voor elkaar gaan krijgen... Cafe-gedeelte en die grote hal ofzo?
Wel jammer dat het de andere kant van NL is, anders zou ik het zeker ff checken... :)

MZZL

Floris

Er is nog een grote kamer, achter in het gebouw. De deur daarvan zit in de gang, die leidt naar de achteruitgang op de parkeerplaats. Daar is de tweede zaal. Op de een of andere manier werkt het prima, want last van het geluid van de grote zaal heb je daar niet.

Kleine programmawijziging:

[VLRK] moet met zijn band Grendel spelen in Stuttgart. Zijn plek wordt ingenomen door DJ Annoyz, die de vanatgardisten in Amsterdam wel kennen van zijn radioprogramma "Gods will" op Radio 100. De kenner weet genoeg: dat wordt weer drones en veel knars. :)

Back