• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

poor man's four voice

ambi-j

synthveteraan
ik verkoop hierbij mijn 4voice synth samengesteld uit 4x spectral audio protone, een goed klinkend full analog syntheziser van zwitserse makelij uit de jaren 90, ze zijn vrij zeldzaam
de protone is de voorloper van de bekendere neptune.
2 vco's, glide, filter lp/hp schakelbaar tussen 12 en 24 db; ringmod, lfo, adsr, vca en pan
knopjes voelen wat lullig aan maar doen perfect hun werk.
midi aanstuurbaar , maar ook met cv/gate in of uit (niet beide samen) dus ook te gebruiken als midi-cv/gate.
ext. signal in en ext modulation in (cv), stereo uit

heb 'm jaren gebruikt als 4 voice. een midipal van mutable instruments zette het polyfone signaal van 1 kanaal om in 4 monofone signalen op 4 opeenvolgende midikanalen.
voor de omzetting poly/4xmono kan je ook software op je pc gebruiken het schijnt dat bvb logic dat ook kan, ik heb dat echter nooit geprobeert.

ik zal ze waarschijnlijk niet meer nodig hebben want ik ben een 4 voice sem cloon aan't bouwen.
ze worden bij voorkeur samen verkocht echter zonder de midipal, die kan me nog van pas komen.

alle 4 in goede staat
kan uitgeprobeerd worden, ook polyfoon

prijs voor de 4 : 800 euro
dat is ongeveer wat 1 sem voice kost
misschien dat ik na verloop van tijd beslis ze apart aan te bieden maar dat is voorlopig nog geen optie.

Attachments

• PICT0006.jpg
    PICT0006.jpg
    90,9 KB · Bekeken: 133
enkele onderhandelingen afgesprongen

prijsverlaging 750 euro
of 800 met de midipal erbij

of
verkoop per stuk 225 euro wat niet veel is voor een goed klinkend volledig analoog synthje dat nog eens als midi cv/gat kan dienen ook

als er eentje verkocht is is deze unieke aanbieding van 4 gelijke synths aan je neus voorbij gegaan, pech

ben dom geweest m'n aanfef poor man's four voice te noemen

een poor man heeft zelfs geen 750 euro
en een rich man kan niet uitpakken met iets dat poor man's four voice genoemd word

binnenkort wat sound samples van deze originele combinatie

prijs blijft lager ga ik niet,
zal maar wat andere verkoopskanalen proberen zeker

Back