Even voorstellen: Dennis

Dennis_

Nieuwkomer
Hallo allemaal,

Ook ik ben net lid geworden hier en ik vind het wel zo netjes om eerst mezelf even voor te stellen.
Anders is het ook zo raar... "wie is die gast nou?".

Ik ben dus Dennis, kom uit Rosmalen en run een eigen bedrijfje hier.
Ik ben 46 jaar en speel al toetsen sinds 1980 ongeveer.
Eerst met een Riha Largo orgel, en later via wat Bontempie's, Casio's, naar de Rolands en Yamaha's gegaan.

Heb al jaren een Tyros, begonnen met de 1 en nu de 4.

Vorig jaar is mij gevraagd om in een band te komen spelen, wat ik eigenlijk nooit wilde.
Maar hey.... noem het een midlife crisis.... toch het avontuur aangegaan en na 30+ jaar alleen voor mezelf te spelen, doe ik het nu ook in een band.

Ik speel bij The Screamers. Een zooitje gasten die als band al meer dan 25 jaar bij elkaar zijn en ik kom daar als groentje tussen. Echt leuk!

Dus toen was mijn Tyros eigenlijk niet echt meer geschikt om in een band te gebruiken.
Ik als eerste een Roland VR-700 gekocht aangezien we meestal Rock'n'Roll en Blues spelen.

Toch kom je dan wat geluiden te kort en dus een Yamaha MX-61 en een Roland Juno-Di erbij.
Sja... dan loop je weer tegen een aanbieding aan voor een Nord Electro 5D... is wel erg aantrekkelijk.

Deze gekocht en die heeft nu de Yamaha en de Juno vervangen.
Maar het virus is weer terug en wil meer.... meer... meer!!!

Ik wil gaan starten met het verzamelen van leuke toetsen. Gewoon klein beginnen. De Juno Di en de MX61 heb ik toch al.
De ruimte om ze mooi in uit te stallen ook.
Nu nog rustig aan rondkijken en klein beginnen met leuke instrumenten.

Kan is ze tijdens een optreden gebruiken, is dat mooi meegenomen. Zo niet, ook niet erg. Dan zet ik ze gewoon mooi tentoon bij de andere.

Welkom!

l.jpg

Cheers,
Exo. :mega:

Back