• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Moog Voyager Performer Witte versie

Septic

ex Modular addict
In absolute perfecte nieuwstaat aangeboden:

Moog Voyager Performer (speciale witte uitvoering)

Zeldzame witte versie van deze moderne future vintage classic.(hw/fw versie 3.5, de laatste als ik het goed heb)
Ik heb op MP al een aantal geïnteresseerden en biedingen, toch wil ik hem er hier ook wel even opzetten (tegen beter weten in is mijn ervaring maar goed)

Vraagprijs 2500euro (dat is gelijk ophalen wmb).

Alleen ophalen en ik heb alle dozen er nog bij. (inc originele factuur) Hij staat te Hardinxveld Giessendam.

Attachments

• 1.jpg
    1.jpg
    73,9 KB · Bekeken: 99
  • moog-MIN010021-1.jpg
    moog-MIN010021-1.jpg
    42,6 KB · Bekeken: 76
  • moog-music-minimoog-voyager-se-2002-white-ltd-994104-1.jpg
    moog-music-minimoog-voyager-se-2002-white-ltd-994104-1.jpg
    71,3 KB · Bekeken: 74
Last edited by a moderator:
Nog een week te gaan.

Nog een dag of 3.....

Geen ruilvoorstellen aub.

Ik heb een koper, 2100eus voor zo'n mooie witte mint voyager....helaas pindakaas weer voor synthforum dus...Dat is al de zoveelste synth die via marktplaats weggaat ipv hier.....:Z

Back