Synthethings - 13-15 Januari

dreamer

herkauwbaar
Na een aantal maanden van stilte doen we eindelijk weer een synth-meetup bij LAG.

Meteen 3 dagen aan synth geweld van hardware tot software en van zuivere golven tot pure noise.

Er zullen workshops in DIY gear en patch omgevingen zijn en veel kans om ideeën uit te wisselen. Hopelijk komt er ook een presentatie/workshop over Op-Amps en hoe deze op allerlei manieren bij projecten in te zetten.
Op zaterdag zal er ook gekookt worden door het Hacklab in de naastgelegen Volkskeuken.
Meer details volgen snel.

Hopelijk tot dan :mega:

https://radar.squat.net/en/event/amsterdam/lag/2017-01-13/synthethings

Helaas kan 1 maat uit Duitsland vanwege ziekte niet komen en staat ons modular Monster dus ook nog ff vast in Hamburg.

Maar ik heb m'n eigen modular case gister wat meer portable gemaakt (kap er op) dus die ga ik straks sowieso mee slepen en dan aan wat modules werken en de Axoloti patchen (neem ook een 2e mee als iemand wil spelen).

Dus hopelijk zie ik nog enkele van jullie langs vliegen :)

Hah, ja het is hier gezellig. nog meer modular spul en ander speelgoed is er bij gekomen.

Vette 'jamsessie' hiero ;)

Net super lekker gegeten in de volkskeuken ook, bijna 40 eters en de beste brownies ooit (jaja).

Morgen vanaf 2-3 uur denk ik .. ligt er een beetje aan hoe leuk het feestje vanavond in Noord is denk ik ..

We gaan zo een beetje afbouwen en naar feestje toe denk ik.
Had je echt een paar uur geleden langs moeten komen man ;)

Morgen weer een kans!

Ik laat wel weten wanneer ik de boel open gooi :)

Zo, vette jamsessie hier vanavond. Gister en eergister ook al eigenlijk.
Elke keer een nieuwe sessie en ander samenstelling van mensen en foefjes op de tafel :)

En leftovers van gister <3

Back