Ik zoek de volgende poly synths in goede werkende staat: Oberheim OBXa (8 voice) / OB-8 /Yamaha CS-70M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb meerdere CS-70s gehad en alleen maar hoofdpijn aan over gehouden. Het is een onstabiele machine.
wat is dan de zwakke schakel in die CS-70M?
Connectoren,ic voetjes,flatcabels of iets dergelijk?

wat is dan de zwakke schakel in die CS-70M?
Connectoren,ic voetjes,flatcabels of iets dergelijk?
Hehe.. dat was die van mij en van een vriend van me..![]()
Soms is het handiger om meer synths langs te brengen aangezien Limburg vanaf waar wij wonden best ver is.
Daarbij is het soms handig om twee dezelfde synths te hebben om dingen te 1 op 1en.
Mark heeft ooit een vage, onvindbare klacht op mijn Siel Opera 6 ook zo weten te traceren..
Op die van mij was een IC kapot waardoor 1 register niet goed meer in tune kwam.
Ik had er toen ie stuk was nog wel dit mee gemaakt...
https://soundcloud.com/macgyvergear/lauwe-beats-en-oververhitte-synths/s-ezswI
Bas en Pad zijn de CS70m maar had er n Behringer chorus op gezet.. dat kon er ook nog wel bij..
Wat ik wel merk is dat een trimpotje soms een beetje verloopt. Misschien niet helemaal ok meer ook?
Ik heb met de OBX in het begin ook nog wel wat klachten gehad en soms moet ik nu ook n trimpotje ff bij regelen.. t blijven oudere synths die afentoe wat aandacht en liefde nodig hebben![]()
Ik heb met de OBX in het begin ook nog wel wat klachten gehad en soms moet ik nu ook n trimpotje ff bij regelen.. t blijven oudere synths die afentoe wat aandacht en liefde nodig hebben![]()