• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Te koop/Ruilen Maschine MK2 wit ZGAN

Romano

Stamgast
Ik heb te koop staan een witte Maschine MK2 in zo goed als nieuwe staat alles zit er bij dus de doos de software de boekjes. Registratie maak ik voor je vrij bij NI zodat je alles tot en met de laatste update van deze maand bij NI kunt ophalen.Ophalen kan maar Opsturen is ook geen probleem dat kan ik doen voor 6,50 Euro met track n trace door post.nl.

De rede dat ik de Maschine weg doe is omdat ik de controller amper gebruik dus is het zonde het zomaar te laten staan.Wellicht is er hier op het forum wel iemand die er net naar op zoek is.

Ik wil er 350 Euro voor hebben vaste prijs en dat is niet veel als je weet dat ze nog gewoon bijna 600 Euro in de winkel kosten op dit moment, maar en daar komt de clou als je wil ruilen voor een Roland JD XI een 1 op 1 ruil dan is dat nog beter mits de Roland net als mijn maschine optisch en technisch geen mankementen vertoont dus geen schade modelletje met krakende pots of vervelende toetsen enzo..En alles er ook bij zit doos kabels bla bla bla. Laat maar iets horen dan komt het allemaal wel goed.
Andere ruil voorstellen behalve de nieuwe korg monologue heb ik geen interesse voor.Dus Roland JD XI of Korg monologue ruilen anders gewoon geld.:okdan:
Groetjes Romano

Back