• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Korg Electribe ESX / SM, Roland TM-2

Marc

Ouwe rot
Ik moet helaas echt een beetje gaan inkrimpen betreft mijn sampler verslaving dus daarom te koop.

Korg Electribe ESX sampler/groovebox incl. 32 mb Smart Media kaart en adapter in uitmuntende staat. Geen verspringende encoders/slecht werkende knoppen enz. - €400

Roland TM-2 Trigger Module / Sample player inclusief montage beugel mocht je hem ooit op een standaard willen monteren. Deze heb ik gebruikt in combinatie met mijn Analog Four CV uitgangen om de 4 sample players te triggeren. Goede klank en leuke effecten - €150

Ophalen in Voorhout geniet de voorkeur, maar kan ook op kosten koper verzonden worden.

Attachments

• 1.JPG
    1.JPG
    3,1 KB · Bekeken: 185
  • IMG_0041.jpg
    IMG_0041.jpg
    75 KB · Bekeken: 163
ESX is de deur uit.

Nog eenmaal de Roland TM-2 Trigger Module onder de aandacht voor €150

Back