Synton Fénix II modulaire synth aangeboden

Je moet toch wel diep in de shit zitten om zo'n uniek instrument weg te doen.

Het is wel geen Synton synth,het is gemaakt door het team van Synton...

Jeps, is mijn oude Fenix, en nee ik zit niet diep in de shit.....beetje vreemde redenering.

Dat is een feit, er wordt ook duidelijk vermeld (opdruk rechtsonder) dat het gebouwd is door het originele 1973-1989 Synton team (Felix Visser, Marc Paping en Bert Vermeulen) en behalve de naam Fenix staat er NERGENS een fabrikant naam zoals SYNTON op vermeld.
Zou leuk zijn dat ze weer Syrinxen zouden gaan bouwen voor een schappelijke prijs, animo genoeg lijkt me.

Je zoekt het wel ver :-)
Er zijn wel "syntons vingers" aan te pas gekomen.....

Denk dat een aantal mensen hem wel heeft aangeschaft , maar weinig gebruikt
Dus wel ome dat ze hem verkopen dan .
Weet iemand wat ze ervoor vragen ?
( die gs2 is ook grappig die ze hebben staan. Is de eerste keer dat ik de facebookpgae zie van hun )

Ik herken t wel heb zelf ook de II &III t s oldskool Modular keihard werken om er iets leuks uit te krijgen.

die jongen moet ook eten.

als je het te gek vindt, gewoon niet aan meedoen. het zijn maar spullen.

Nee, ik kijk juist om me heen, goeie investering. Binnenkort hier, in te koop aangeboden!

Ik kon me gewoon niet voorstellen dat de Fénix II kan tegenvallen. In ieder geval doe ik hem pas weg als ik niet meer te vreten heb.

Het Synton team is te bescheiden geformuleerd. Het is vooral het werk van een man, de onvolprezen Bert Vermeulen. Wat ik wel weet, is dat hij zich bij het ontwerp heeft laten adviseren en het instrument heeft laten testen door twee muzikanten - ook zo bescheiden - die hun sporen hebben verdiend. Zij hebben ervoor gezorgd dat het een instrument voor muzikanten is geworden in plaats van alleen een techneutending.

Ik zeg ook nergens dat hij mij tegen valt, ik was er gewoon klaar mee....gebeurt wel vaker hoor:) Ik hoef niet alles te bewaren, zo nu en dan is er ruilverkaveling in mijn studio:)
Heb haar vaak in producties gebruikt die op vinyl de wereld in zijn gegaan. De sequencer had ik al eerder weggedaan.

Een heel andere benadering dan de mijne maar er is geen goed of fout in deze! Ik heb juist spijt dat ik die sequencer niet meteen heb bijbesteld.... toen het nog kon. Maar ik had er toen geen ruimte voor.

Back