• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TeRuil: Korg Mono/Poly

StevenB

Ingeburgerd
M'n Korg Mono/Poly zou ik graag inruilen, is me een iets te wild beestje. Technisch prima, geen midi, zijpaneeltjes hebben wat liefde nodig.

Bij voorkeur dus gewoon inruilen voor iets anders analoogs, mag ook van de meer recente lichtingen zijn (DSI P08, Elektron Keys) - geen modules. Voorstellen welkom, indien er niets leuks uit de bus komt zet ik 'm wellicht na enige tijd te koop.

Groeten
Steven

ow, moet nog een ruilwaarde vermelden blijkbaar - sorry.
Equivalent van +/- 1300 euro.
Maar kan dus om iets kleiners gaan met wat opleg, iets degelijks van die waarde, of een combinatie-pretpakket dat daarmee overeenstemt.
Groeten - Steven

Back