Vrijdag 31 Oktober GRATIS EVENEMENT in Brabanthallen (met oa OSDORP POSSE,2WIKKED)

C-Code

Addicted to Breaks
Vrijdag 31 Oktober GRATIS EVENEMENT in Brabanthallen (met oa OSDORP POSSE,2WIKKED)

Jawel ik ben 3 maanden bezig geweest om in de brabanthallen te den bosch voor een jongeren evenement een leuke Line Up te maken voor een vette afterparty.

Het evenement heet XS-All Areas

De line up qua muziek:

Muziek:
Optredens van:
18.30 uur SĂȘna (zij was dit jaar ook met haar groep te zien/horen op lowlands)
19.30 uur Hiphopstandelingen
19.45 uur Rap Battle; jonge Bosschenaren laten hun kwaliteiten zien
20.40 uur Smokey & Wisekid
22.15 Breaburn
22.45 uur Osdorp Posse

Vanaf 0.00 tot 03.00 de afterparty:

0.00 tot 01.00 DJ Petor (met een drum & bass set)
01.00 tot 02.00 2WIKKED (met live drum & bass optreden)
02.00 tot 03.00 Ari Daily (met een vette Breaks set)

Het hele evenement duurt van 18.00 tot 03.00 en er kan geskate worden in een klein skatepark (overdekt), graffiti spuiters zijn aan het werk, er kan Panna gespeeld worden, er is een klimwand en er zijn breakdance en vechtsportdemonstraties.

Er is meer te doen dan hier op te noemen........de entree is volledig GRATIS !!!!!!

IVM met geluidsoverlast gaan de deuren van de hal om 01.00 dicht.....maar het feest gaat tot 03.00 door !

2WIKKED is een live act uit Eindhoven die met een enorme berg electronica samplers en synths het podium opgaan en daar een vette live set neerzetten met scratches en drumming op een octapad en ook de mpc veelvuldig gebruiken.

DJ Petor is een DJ uit Eindhoven en maakt onderdeel uit van Hoodlumbreaks

DJ Ari Daily is een van de vaste SHINE dj's (ook uit eindhoven) en maakt tevens onderdeel uit van Hoodlumbreaks

De entree is VOLLEDIG GRATIS !!!!!

KOMEN MENSEN !!!

DnB! :halleluja

Ik kom denk ik wel, sleur ik meteen wat vrienden mee :biertje:

:okdan: voor dit soort initiatieven

goed dat er weer eens wat te doen in den bosch, het is maar een dooie stad. alleen jammer dat dit niet mijn muziek is. maarre goed bezig :okdan:

Nou mensen vandaag is de dag..........GRATIS ENTREE.......BRABANTHALLEN DEN BOSCH. Je kunt mij herkennen aan een graffiti shirtje, brilletje, sikje en een pet met een escher achtige print.....

Het begint om 18.00 en eindigt om 03.00

Ik ben net al even wezen checken.......maar dit gaat een waar spektakel worden, er hangt een axys arena geluissysteem en een stuk of 15 roboscans (8 meter boven de dansvloer en podium) , daarnaast nog een berg spots en een podium van 12 meter......dit MOET je meemaken !!!

Back