is het verstandig om een beeldscherm op een rackunit te zetten

Re: is het verstandig om een beeldscherm op een rackunit te zetten

Origineel geplaatst door Christov
want ik krijg komende week mijn St. Audio DSP2000 C-port binnen en aangezien ik geen rackje of iets heb en het ruimtetechnisch erg handig is is dit goed of slecht....kan me voorstellen ivb met warme lucht kwijtraken?

Chris

st. audio.......sorry ik struikelde effe over die port8o)

Maar zolang je beeldscherm geen 30 kilo weegt zal het geen kwaad kunnen.
Met een tft hoef je je helemaal geen zorgen te maken.

Inieder geval niet andersom.

Anders ff een paar latjes en een plank ertussen?
Kan de warmte weg en kan die monitorsteun niet je casing butsen. :confused:

Re: is het verstandig om een beeldscherm op een rackunit te zetten

Origineel geplaatst door Christov
want ik krijg komende week mijn St. Audio DSP2000 C-port binnen en aangezien ik geen rackje of iets heb en het ruimtetechnisch erg handig is is dit goed of slecht....kan me voorstellen ivb met warme lucht kwijtraken?

Chris

Als de ventilatie van de rackunit aan de bovenkant zit (en dus door de monitor afgedekt wordt) moet je het natuurlijk niet doen (of idd zoals Fuse zegt een beetje creatief met latjes aan de slag), maar anders zie ik niet in waarom niet.

heb zovaak studio's en ook podia gezien met monitor op de rackkast. bij de phil collins 1990 tour stond er een complete atari op een rackkast... inclusief muis en muispad ;)

Krijg je dan niet net zoiets als wanneer je je beeldscherm tussen niet-afgeschermde monitors hangt ??

Eh.. de DSP-2000 19" is klein (m'n AN200 steekt eroverheen, aan beide kanten)... tenzij je een lichte, kleine 15" TFT-monitor hebt met een slanke voet zou ik het niet proberen, en dan nog - het ding heeft geen aparte rack-oren dus er zit een dikke kans in dat je 'm krom gaat buigen.

Er zit geen ventilatie in. Er wordt ook vrij weinig aan warm :)

Origineel geplaatst door gemmetje
Krijg je dan niet net zoiets als wanneer je je beeldscherm tussen niet-afgeschermde monitors hangt ??

Als je grote magneten in je rack hebt hangen wel ja ;)

gaat net....

Attachments

• apple.jpg
    apple.jpg
    20,6 KB · Bekeken: 105
Back