Veel goede muziek hier.......maar !

waveman2.3

Stamgast
Meestal post ik in een ander gedeelte van Synthforum en volg ik ook sommige muzikanten.

Graag wil ik je de mogelijkheid geven om in mijn program(radioStream) te komen met jou track, het enige dat je aan moet houden;

1. Keyboard / Synth gerelateerd
2. Sequencer of Ambient
3. Ringmodulator of S&H
4. Modulair
5. Drone

Nederland heeft véél muziek makenden die nooit op de radio zijn geweest.
Om te weten wat ik bedoel kijk mijn playlist en/of luister vrijdag 28 april 20.00 - 0.00
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=206657 Voldoet jou muziek hier een beetje aan ??

Gegroet, Waveman (Radiosunrise.de) Privé bericht stel ik op prijs, maar hoeft niet

Laatst gewijzigd:
Is dit reclame?
Bij synthforum kost dat 5 euro per bericht he?

Koop een geheime zender van 30 wat vermogen op 20 km straal
en zet het met wifi op een lantaarnpaal
Gratis en niet te vinden!! waar is die dj??? haha

Dat is geen eer hoor online streaming nummers te laten horen hoeveel luisteraars heb je?
En hoeveel stream zenders zijn er hier in NL & BE haha

http://www.ebay.com/itm/FM-Transmit...831522?hash=item3f44e582a2:g:rfgAAOSwvzRX0nMS

Zeker is dit geen reclame harrewarre, zelf maak ik ook muziek en daarnaast is werkelijk schitterend om nieuwe muziek te draaien. Luisteraars zijn er altijd, mijn posts gaan de hele wereld over........dus ook jou / jullie muziek

Zeker is dit geen reclame harrewarre, zelf maak ik ook muziek en daarnaast is werkelijk schitterend om nieuwe muziek te draaien. Luisteraars zijn er altijd, mijn posts gaan de hele wereld over........dus ook jou / jullie muziek

Tuurlijk daar heb je ook gelijk in hoor
zo lang er maar luisteraars zijn en komen
Ik zou zeggen zet een plakker met jou site op auto
en maak stickers op gratis reclame borden bij gemeentes om te groeien

Ik vind voorwaarde .3 nogal interessant. Maar ik snap hem niet helemaal.
Moet er in je tracks verplicht een RM gebruikt worden dan ?

man-T nee, jou stijl ! Ringmodulator en Sample & Hold wordt er tegenwoordig met de plug-in's nauwelijks nog gebruikt. De muziek wordt in 192 kbps uitgezonden

man-T nee, jou stijl ! Ringmodulator en Sample & Hold wordt er tegenwoordig met de plug-in's nauwelijks nog gebruikt. De muziek wordt in 192 kbps uitgezonden

HUH?
ik snap hier ff niks van
Je kan toch ook elke nummer op een editor op jou standaard uitzend setting instellen toch?
zo dat je geen vollumme problemen krijgt?
of met met hoog en laag mid en de bas ??
volgens mij hoef dat masteren via een stream codec niet zo erg precies hoor

Druk eens op een soundcloud link hier op dit forum en speel hem ff af
Daarna open die dezelfde souncloud link druk op dat plaatje van de track
en hij speel hem ff op de soundcloud site zelf
Hoor je een andere geluid?? in hoog laag?
Andere CODEC

Laatst gewijzigd:
Ik vind eigenlijk de eerste eis nogal vaag overkomen "Keyboard / Synth gerelateerd".
Dus als Klaus Schulze een gesproken woord album zou hebben dan valt dat onder "Keyboard / Synth gerelateerd" ?

Maar goed, waveman weet mij te vinden ;-)

Ik vind het een goed aanbod en begrijp goed dat er een poging gedaan moet worden om de soort muziek wat te filteren. Maar hoe meld ik mij aan met mijn muziek?

Back